מתפרעים על הכביש

ישיבת מבקשי ה' מציגה: נהיגה פרועה ומסכנת חיים

למה הרב שך התנגד לכך שבחורי ישיבות יחזיקו ברשיון נהיגה? את התשובה לכך קבלנו בפורים, כאשר תלמידי ישיבת מבקשי ה' נהגו בצורה פרועה והוללת וסיכנו חיי אדם. על פי התמונות שצילמנו, לא בטוח בכלל שהחבר'ה הללו מבקשי ה'. לראות ולא להאמין (חרדים)

שושי מילר | כיכר השבת |
תרבות נהיגה פרועה: הנהג מדבר בסלולרי (צילום: כיכר השבת)

חברה נסערת התקשרה אלי במוצאי פורים: "בפורים האחרון הבנתי מדוע מרן הרב שך זצ"ל אסר על בחורי הישיבות להחזיק ברשיון נהיגה", היא אמרה.

"ישבתי ברכב כשבעלי נוהג במעלה דרך מנחם בגין, כשלפתע הגיח רכב משפחתי מסיבי מסוג קאיה, ועליו מספר בחורי ישיבות הוללים, כנראה שתו כוסית אחת יותר מדי"

"הם חתכו את הרכב שלפני בפראות, כשהוא נאלץ לבלום בחריקה עזה, היינו רגע לפני תאונה. אך זה לא נגמר כאן הם המשיכו לנסוע במהירות מטורפת בכביש עמוס לעייפה ברכבים, עקפו בלי לאותת, חתכו בשולי הדרך".

"ספרתי כ-7 עבירות תנועה לפחות במהלך פרק זמן של מעט יותר מדקה, ובמהלך הזמן שנסענו בעקבותיהם כמעט והתרחשו בעקבות הנהיגה הפרועה שלהם כ-4 תאונות".

"אין לי ספק שהם היו תחת השפעת אלכוהול, אחרת אין דרך להסביר את העובדה שהנהג שוחח בטלפון (כמו שאפשר לראות בתמונה), שוחח עם חבריו מהמושב האחורי ואף דלת הרכב נפתחה ללא סיבה נראת לעין".

יכול להיות שסיפורה של חברתי יישמע לכם צדקני, אך כל מי שמסתובב בשכונות החרדיות בימי הפורים יכול להעיד על מימדיה המסוכנים של תופעת הנהיגה הפרועה שקנתה לה שביתה בקרב תלמידי הישיבות.

תלמידי ישיבת מבקשי ה' הם רק חלק מתופעה רחבת היקף, של נהיגה פרועה בפורים, ללא חגורות ללא שימת לב לחוקי התנועה וכמובן תוך סיכון חיי אדם.

למרות המהירות המטורפת בה נסעו תלמידי ישיבת מבקשי ה', הספיקה חברתי ללכוד בעדשת המצלמה את הרכב ונוסעיו, התמונות לפניכם.

לנהוג בפראות זה לא מצחיק
הרכב של ת"ת מבקשי ה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר