פרשת חטיפת החרדי וכליאתו: עצור נוסף הלילה

במהלך הלילה עצרו בלשי היאחב"ל, תושב רכסים בן 27, החשוד במעורבות בתקיפת האברך החרדי, שנחטף, נכלא והוכה קשות לפני כחצי שנה ע"י אנשי צ'רלי אבוטבול, לאחר שנחשד על-ידם בגניבת סכום כסף גדול מביתו של הרב מאיר פדידה מהיישוב רכסים (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תלמיד הישיבה החטוף לצד צ'רלי אבוטבול (צילום: יוטיוב, פלאש 90)

התפתחות בפרשת חטיפת החרדי: המשטרה עצרה במהלך הלילה (שני) חשוד נוסף, בן 27, בחדש למעורבות בתקיפת החרדי שנחטף לפני כחצי שנה.

העצור הוא תושב רכסים בן 27, נעצר על-ידי בלשי היאחב"ל, לאחר שבמשך חודשים ארוכים, מאז המקרה, היה בבריחה והסתתר מפני המשטרה.

כזכור, לפני כחצי שנה התירה המשטרה לפרסם כי עצרה את ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול בחשד לחטיפת תלמיד ישיבה חרדי מירושלים וכליאתו.

הסיפור החל שבועיים לפני המעצר, כאשר בביתו של הרב מאיר פדידה מרכסים אירעה פריצה, במהלכה נגנב מביתו של הרב סכום של כ-200.000 דולר.

הרב שידוע כמכניס אורחים וכמי שביתו פתוח לכל - שב בדיוק משליחות במרוקו, נפל במקרה הזה קורבן לאחד מן המתארחים הקבועים אצלו, תלמיד ישיבה מירושלים אשר הקשר בינו לבין הוריו נותק ומצא מפלט אצל הרב, וכך גם צבר לכאורה מידע על המתרחש בבית.

החשד התעורר לאחר שבאותו ערב, זמן קצר לאחר הפריצה נראה תלמיד הישיבה משוטט באופן חשוד כשהוא מנסה להימלט מרכסים באמצעות טרמפים.

על פי החשד, אחד מבני משפחתו של הרב אשר מקושר עם משפחת הפשע אבוטבול מנתניה פנה אליהם לעזרה, ולאחר מכן נתפס על ידיהם הבחור, נחטף והוכה בגלל שלכאורה סירב להשיב את הגניבה שלטענת החוטפים נמצאת בידיו.

כאמור, הלילה עצרה המשטרה חשוד נוסף במעורבות בהכאת תלמיד הישבה החרדי לאחר שנחטף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר