"הן קל כביר לא ימאס תפילת רבים"

העתירו: הידרדרות חמורה במצבו של הרב יעקב יוסף

בשעות האחרונות חלה הידרדרות חמורה במצבו של הגאון רבי יעקב חי יוסף, בנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף. בני משפחתו של הרב מבקשים: העתירו לרפואתו השלימה של הרב. כזכור, מזה מעל כשנה חולה הרב במחלת הסרטן, כשלאחרונה מצבו החמיר והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יעקב יוסף (צילום: פלאש 90)

השתדלו והרבו תחינה ובקשה: הידרדרות חמורה נרשמה בשעות האחרונות במצבו הרפואי של הרב יעקב חי יוסף שליט"א, ראש בית המדרש חזון יעקב, ורבה של שכונת 'גבעת משה' בירושלים.

כזכור, הרב יעקב יוסף, מאושפז מיום חמישי שעבר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, וזאת עקב החמרה במצבו הבריאותי.

אלפי יהודים בארץ ובעולם, מעתירים בשבוע האחרון ולאורך השנה האחרונה מאז נודע דבר מחלתו של הרב יוסף, ונושאים תפילות לרפואתו השלימה של הרב.

מחלתו של הרב יעקב יוסף התגלתה לפני כשנה וחצי, כשתחילה נתגלה גידול בלבלב של הרב, ולאחר מכן, הגידול התפשט למקומות נוספים בגופו של הרב יוסף.

בשיחה מרגשת שקיים לאחרונה הרב יוסף עם כתב עיתון 'משפחה', סיפר בהתרגשות כי לאחר שנתגלתה המחלה, הרופאים העניקו לו רק שלושה חודשים של חיים, וכנגד כל הסיכויים, הוא שורד בחסדי שמיים כבר מעל לשנה ושלושה חודשים מאז גילוי הגידול.

בני משפחתו של הרב יעקב יוסף, שחלקם נמצאים בבית החולים לצידו, מבקשים מהציבור להרבות בתחינה ובקשה לרפואתו של הרב יעקב יוסף.

שמו של הרב לתפילה: רבי יעקב חי בן מרגלית לרפואה שלימה בתור שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר