ח"כי אגודת ישראל התכנסו

מוזס: מקצצים למגזר החרדי, ולמגזר הערבי נותנים תקציבים ביד רחבה

חברי הכנסת של אגודת ישראל השתתפו בכינוס שנערך בביתו של האדמו"ר ממודז'יץ. ח"כ מוזס הביע תרעומת על כך שבזמן שמקצצים לחרדים - המגזר הערבי מתוקצב ביד רחבה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום:פלאש 90, וידאו: כיכר השבת)

סיעת אגודת ישראל בראשות חברי הכנסת של התנועה, יעקב ליצמן, מאיר פרוש, מנחם אליעזר מוזס, וישראל אייכלר, התכנסו הערב (חמישי) בביתו של כ״ק האדמו״ר ממודזיץ, חבר מועצת גדולי התורה.

בראשית הכינוס נאם בפני הנוכחים הרבי ממודז'יץ שדיבר על המצב הקשה בו שרוי עולם התורה אל מול הגזירות הקשות של הממשלה המכהנת.

בהמשך נשאו דברים חריפים חברי הכנסת של התנועה כשהמסר המשותף של כולם היה הצורך להיאבק בנחישות אל מול גזירות חוק ההסדרים, גיוס בני הישיבות, הפגיעה הכלכלית בעולם הישיבות, כפיית לימודי הליבה במוסדות החינוך החרדי והקיצוצים למשפחות ברוכות הילדים.

הדוברים תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו שנותן לדבריהם גיבוי למדיניות הכלכלית של שר האוצר יאיר לפיד הפוגעת בעולם התורה והישיבות ובשכבות החלשות, ובנוסף את חברי הכנסת של סיעת הבית היהודי המשתפים אף הם פעולה עם הגזירות המתוכננות.

ח"כ מנחם אליעזר מוזס הביע תרעומת מכך שלדבריו אותה ממשלה שמקצצת לחרדים ואינה מעניקה להם תקציבים, נותנת תקציבים ביד רחבה דווקא למגזר הערבי.

ח״כ לשעבר שמואל הלפרט דיבר על תחושת הבגידה שחשה הנציגות החרדית מהתנהגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "היינו שותפים נאמנים לאורך כל הדרך ולא זה היחס שציפינו שנקבל ממנו כעת בחזרה. צריך לזכור שאנחנו סייענו ב-1977 לליכוד להגיע לשלטון ולאורך כל בדרך צעדנו יחד וכעת הם מעדיפים את שיתוף הפעולה עם שונאי הדת תוך החרמת הציבור החרדי".

צפו בתיעוד האירוע • צילום: משה גולדשטיין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר