מהפך בתנועת ש"ס

הוכרז: דרעי יו"ר; ישי ביקש 10 ימים לשקול את צעדיו

מועצת חכמי התורה של המפלגה החרדית ספרדית - ש"ס, התכנסה אמש בביתו של מרן הגר"ע יוסף בירושלים. בסיומה של הישיבה, הכריז מזכיר המועצת רפאל פנחסי על שורת מינויים במפלגה: כצפוי, דרעי מונה לתפקיד יו"ר המפלגה. ח"כ אלי ישי ביקש עשרה ימים בכדי לבדוק אם לקבל את התפקיד (פוליטי)

ישי כהן ויוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כעת זה רשמי: ח"כ אריה דרעי השלים את המהפכה בתנועת ש"ס, והפך ליו"ר הרשמי של התנועה, זאת 13 שנה לאחר שעזב את התנועה לאור כניסתו לכלא.

בשעות הערב אמש (חמישי) התכנסה מועצת החכמים של ש"ס לישיבה מיוחדת בבית הרב עובדיה יוסף בירושלים, ובסיומה יצאה ההכרזה על מינויו של אריה דרעי לתפקיד יו"ר תנועת ש"ס, אותה הביא מזכיר המועצה רפאל פנחסי.

בהודעת ש"ס נאמר: "מועצת חכמי התורה בראשות מרן הרב עובדיה יוסף, הטילה הערב על ח"כ אריה דרעי לשמש בתפקיד יו"ר המפלגה".

החלטות מועצת החכמים של ש"ס

מזכיר מועצת החכמים רפאל פנחסי הודיע כי השר לשעבר ח"כ אלי ישי, עליו הוטל תפקיד יו"ר רשת מעיין החינוך התורני, והאחריות על תחום החינוך בסיעה, ביקש ארכה של עשרה ימים בכדי לשקול את צעדיו.

ישיבת 'מועצת חכמי התורה' ממנה נעדר הגאון רבי שמעון בעדני עקב מצבו הרפואי, נפתחה בסמוך לשעה 21:00, כאשר חברי המועצת קראו פרק תהילים לרפואתו של הרב בעדני. הישיבה נמשכה מספר שעות מעבר למתוכנן, ואורכה נחשב לחריג.

כאמור, לאחר תקופה ארוכה של מאבקים גלויים וסמויים בין שלושת ראשי התנועה, שמונו עם חזרתו של דרעי למפלגה לפני כחצי שנה, בימים האחרונים קיבל מרן הגר"ע יוסף החלטה, לפיה יש למנות יו"ר אחד למפלגת ש"ס.

מפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה, כי ההחלטה התקבלה לאחר שבחודשים האחרונים מרן הרב עובדיה יוסף שמע על ההתכתשויות בתוך התנועה שחלקם פורסמו בכלי התקשורת, והנזק הגדול שזה מסב לתנועה הן בקבלת ההחלטות והן ברמת השטח אצל פעילי התנועה והחשש כי בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, ללא מנהיג אחד שיוביל את המפלגה, ש"ס תקרוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר