תלמיד ישיבה תובע מאות אלפי שקלים: הותקפתי ולא קיבלתי סיוע

תלמיד ישיבה תושב לוד, תובע מאות אלפי שקלים מחבריו ומהישיבה בה למד בעיר, בטענה כי הותקף על ידם ונמנע ממנו קבלת סיוע בשל החשש מהזמנת המשטרה. החשודים מכחישים את הטענות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

תלמיד ישיבה שהותקף ופינויו לבית החולים עוכב על-ידי מנהל הישיבה, תובע פיצוי כספי של מאות אלפי שקלים ונזיקין מהישיבה בה למד.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", מדובר בנער תושב לוד שלמד בישיבה בעיר, אשר לטענתו הותקף על-ידי תלמידים בישיבה אך מנהל הישיבה עיכב את פינויו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בשל החשש מהזמנת המשטרה.

הנער טוען בתביעתו כי כתוצאה מהעיכוב בקבלת טיפול רפואי, איבד את הראייה באחת מעיניו וקיבל 30 אחוזי נכות.

לבית המשפט השלום בתל-אביב הוגש כתב התביעה נגד התלמידים החשודים בתקיפה, הישיבה ומנהלה, משרד החינוך ועיריית לוד. בית המשפט קבע כי בחודש אוקטובר יישמע התיק כדיון הוכחות בכפוף להגשת חוות דעת רפואית.

בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד אסף אודיז נטען כי בשל איחור של המורה, תקפו שלושה נערים את התלמיד, כיום בן 17, הטיחו בפניו כיסא שחדר לעינו ובעטו בו שוב ושוב.

לפי התביעה, המנהל ביקש מאביו של הנער שלא יערב את המשטרה אך הגיש תלונה עם שלושת התוקפים כביכול על אלימות מצד הנער הפצוע. המשטרה חקרה והעלתה כי הנער הוא קורבן התקיפה ולא התוקף ובעקבות כך הגיש אביו תלונה נגד התוקפים שנעצרו והוגש נגדם כתב אישום בגין תקיפה.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", כל הגורמים המוזכרים בתביעה הגישו כתבי הגנה, הכחישו את הטענות נגדם וביקשו לדחות את התביעה על הסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות