הרב ליברמן מבהיר: "אין בדעתנו לרדת למחלוקת"

בעקבות הפרסומים נגד ארגון "בתיה", מבהיר המנהל הרב ישעיהו ליברמן כי מעולם לא התקיימו מפגשים בין בנות הארגון לבנות דתיות מארגון אחר. ומה רומז הרב ליברמן? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב ישעיהו ליברמן אצל הגר"ח קנייבסקי (צילום ארכיון: כיכר השבת)

בעקבות הפרסומים נגד הרב ישעיהו ליברמן וארגון "בנות בתיה", מבהיר הבוקר (שני) הרב ליברמן את הדברים לאשורם ומוסיף כי "אין בדעתנו לרדת לרמת פולמוס ומחלוקת".

בשבוע שעבר, תקף עיתון "הפלס" את הרב ליברמן והארגון בראשו הוא עומד בשל דיווח על מפגש שנערך בין בנות מארגון "בנות בתיה" לבנות מתנועת הנוער הדתית "בני עקיבא".

העיתון התבסס על דיווח בכלי תקשורת חילוניים לפיהם הרב ליברמן אישר לקיים את המפגשים וזאת במסגרת קירוב לבבות וצו פיוס.

ב"הפלס" הכחישו את הטענות כי החליטו לתקוף את הרב ליברמן בשל העובדה כי אינו מפרסם את מודעות ארגון "בנות בתיה" בעיתון החדש, זאת למרות שעובדה מוכחת היא כי אינו מפרסם בעיתון.

הבוקר, מפרסם המנהל הרב ישעיהו ליברמן בעיתון "יתד נאמן" הבהרה חד-משמעית לפיה לא התקיימו מפגשים כאלו מעולם.

וכך כותב הרב ליברמן: "למען קיום 'והייתם נקיים', נוכח הפרסומים נגד תנועת בנות בית יעקב בתיה, הרינו מבקשים להבהיר באורח חד משמעי כי לא התקיים כל מפגש של חניכות או מדריכות התנועה עם נציגים או קבוצות של תנועות נוער שלא מן המגזר החרדי".

"תמונה המתעדת מפגש של הדרג המנהלי הוצאה מהקשרה והביאה להבנה מוטעית בדבר קיום מפגשים שלא היו מעולם", טוען הרב ליברמן.

הרב ליברמן מוסיף וכותב כי "תנועת בנות בית יעקב בתיה נושאת במלוא האחריות את שליחותה החינוכית לביצור החומות והנהגת בנות ישראל ותמשיך בכך בס"ד ביתר שאת וביתר עוז".

בסיום המודעה, מוסיף הרב ליברמן הערה אשר יש בה כדי ללמד בפני מה הוא עומד ואלו התקפות עוד צפויות נגדו בידי אי אלו גורמים.

"ידוע לנו, לצערנו", נוסיף הרב ליברמן, "כי פרסומים נוספים ברוח דומה עתידים לצאת לציבור. אין בדעתנו לרדת לרמת פולמוס ומחלוקת, אנו מסתפקים בהבהרה זו בבחינת 'והמשכיל בעת ההיא-ידום'".

בתוך כך, אמש הגיע הרב ליברמן יחד עם הרב וולף לביקור במעונם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הגר"ח קנייבסקי שמע בפני אי אלו הטרדות עומד הרב ליברמן ואמר כי אינו צריך להתייחס למטרידים. "כתוב לא תגורו מפני איש", הוסיף הגר"ח ובירכו על פעולותיו הגדולות למען בנות ישראל.

ההבהרה של הרב ליברמן, הבוקר ב'יתד נאמן'
ההתקפה בעיתון 'הפלס'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר