דרמה במשפט 'שובו בנים': העד סירב להופיע בבית המשפט

בדיון שהתנהל בתחילת השבוע בבית המשפט על המבנים השייכים לקהילת 'שובו בנים', הרב ערן הוכברג, שהיה אמור להעיד לטובת נחמן ברלנד, סרב להופיע • פרסום ראשון (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

דרמה בבית המשפט: בחודשים האחרונים מתקיים משפט סביב מבנים השייכים כיום למוסדות 'שובו בנים - ברסלב' בהנהגת הרב הצדיק אליעזר ברלנד, בדיון שהתנהל בתחילת השבוע מי שהיה אמור להעיד לטובת נחמן ברלנד, סרב להגיע.

הרב ערן הוכברג, מי שהיה מהאנשים הקרובים ביותר לרב ברלנד ומבכירי הנהגת הקהילה, והיה אמור להגיע להעיד בבית המשפט לטובת נחמן ברלנד, בנו של הרב, והרבנית תהילה ברלנד החליט שאין בכוונתו להגיע ולהגן על השניים בבית המשפט.

הדיון שהתקיים בבית המשפט עסק בבקשת נחמן ברלנד להעביר את התיק לבוררות בפני הדיין הרב צבי בוורמן, אך בעקבות אי העדות של ערן הוכברג הוחלט כי הדיון יבוטל ויתקיים דיון נוסף.

בדיון הבא בבית המשפט צפויים להגיע למתן עדות נחמן ברלנד עצמו, הרבנית תהילה ברלנד וחברים נוספים בהנהגת שובו בנים.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר ערן הוכברג: "אכן הייתי אמור להעיד, אבל העדות שלי בשורה תחתונה הייתה כנראה לא מועילה לנחמן ברלנד, אלא אולי אפילו גורמת לו נזק, מכיוון שאני לא מתכוון לשקר בבית משפט".

עו"ד דוד הלפר, המייצג את התובעים מסר ל"כיכר השבת": "האמת, טיבה שתצא לאור. נחמן ברלנד הבין והפנים, כי כלתה אליו הרעה, וכי גם העדים שהוא מבקש את זימונם, מביעים את האמת האחת והיחידה. התובעים סמוכים ובטוחים כי ייעשה צדק בבית המשפט, כי העדים שישמעו בבית המשפט בקרוב, לרבות תהילה ברלנד, נחמן ברלנד ויתר הנהגת הקהילה לשעבר, יביאו לכך שהצדק ייעשה עם נפגעי הקהילה".

תגובת עו"ד אשר אקסלרד, המייצג את נחמן ברלנד, טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר