זעם חרדי בירושלים

מרצ בקמפיין גזעני: "נעצור את ההתחרדות בירושלים"

הבחירות לרשויות המקומיות מביאות משב רוח גזעני: ברשימה המאוחדת של 'מרצ' ו'העבודה' בי-ם, בחרו לצאת בקמפיין תקיף כנגד המגזר החרדי שכותרתו: "יחד נעצור את ההתחרדות". חרדי תושב העיר: "לא מתבייש לקרוא לזה אנטישמיות". פעילי 'דוסים': "קמפיין המזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה" (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

גזענות טהורה: רשימות מטעם מפלגות 'מרצ' ו'העבודה' בירושלים, התאחדו יחד במירוץ למועצת העיר, והציגו קמפיין גזעני הקורא לעצור את ההתחרדות בעיר ירושלים.

במודעות שהופצו בעיר ועוררו זעם בקרב תושבים חרדיים נכתב: "המחנה החופשי מאוחד, חייבים לעצור את התחרדות השכונות ולכן התאחדנו לכוח אחד גדול". באותיות גדולות מופיע הכיתוב: "יחד, נעצור את ההתחרדות".

יחיאל רדוצקי, חרדי המתגורר בירושלים, כעס על האמירה הגזענית המופיעה במודעות, ופרסם פוסט חריף בפייסבוק, שאף זכה לשיתופים רבים ברשת.

רדוצקי כתב: "לפני מספר שנים רעדה מדינת ישראל לאחר שמספר רבנים קראו שלא להשכיר דירות לערבים, גופי השמאל רעדו מזעם וקראו ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה דחופה נגד אותם הרבנים. עתה, כשהגיע זמנן של הבחירות הכל מותר". רדוצקי חתם את דבריו וכתב: "אני לא מתבייש לקרוא לזה אנטישמיות".

בפרוייקט 'דוסים', הפעיל כנגד הסתה אנטי חרדית, אמרו: "לא יעלה על הדעת כי מפלגות המתיימרות לשאת את דגל העזרה לחלש ולנרדף, תהיינה נושאות הדגל של רדיפת ציבור שלם אך ורק בשל אמונתו הדתית".

פעיל הארגון אמר עוד: "אני קורא למפלגות להתעשת ולהוריד את הקמפיין הפוגעני והמסית. זהו קמפיין נלוז המזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה היהודית, נפעל בכל דרך למנוע את המשך קמפיין ההסתה"

את תגובת רשימת 'מרצ' לא ניתן היה להשיג עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר