העוקץ החרדי לא היה?

קרובי החרדי שנמלט: "הוא בחובות, הוא לא גנב שקל"

קרב גרסאות: לאחר חשיפת "כיכר השבת" על החרדי שלטענת חלפנים עקץ אותם ב-6 מיליון שקל, לראשונה בן המשפחה מגיב לטענות, ומודה: "הוא אכן נמצא בחובות גדולים והסתבך", אך מכחיש את הטענות על עוקץ: "הוא לא גנב מאף אחד שקל, ולא נמלט מהארץ, הוא נסע להחזיר חובות" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

חשיפת "כיכר השבת" על עוקץ החלפנים, גרמה לסערה רבה בקרב רבים מהמגזר החרדי שנחשפו לסיפור הכאוב אך מאידך גם לרגשות של זעם וכאב בקרב בני משפחתו ומכיריו של מי שהוגדר כ"נוכל" ולטענתם מדובר בשמועת שווא.

אחד מבני משפחתו של האיש משוחח הערב עם כיכר השבת בכאב עצור ומכחיש אחת לאחת את כל השמועות הזדוניות כדבריו.

גם אותו קרוב משפחה לא מכחיש אמנם כי נוצרה תסבוכת ממונית קשה וכואבת שגרמה להפסד מרובה בינתיים לאותם חלפנים אלא שלטענתו הדברים יצאו מפרופורציה. ורחוקים מן האמת. לדבריו נכון שאותו אדם מגלגל כבר כמה שנים כספים ונמצא כאמור בתסבוכת ממונית ממנה קשה לו לצאת אך לדבריו המספרים המוגזמים של למעלה מ-6 מליון ש״ח חובות מוגזמים ומופרכים.

"הבסיס האמיתי של כל החובות לא מגיע לחצי מליון ש"ח ולטענת בני המשפחה הוא הודיע לאותם וחלפנים ובעלי צ'יינג'ים כי הוא נמצא בקשיים וכי ישיב להם את חובותיו. לדברי קרוב המשפחה אותם חלפנים אף היו מודעים למצבו הכספי הקשה ובסך הכל כבר הרוויחו על גבו לא מעט כסף בשנים האחרונות כשלטענתו חלק מהתסבוכת הכלכלית נוצרה בשל הריביות המופרזות".

"במקום להמתין לכסף, הם בחרו לצאת למסע הכפשות"

הקרוב מוסיף כי עסקנים מוסמכים המטפלים בתסבוכת ביקשו מאותם חלפנים להמתין מעט עד שהאיש יגייס את הסכום הנדרש אך לחלקם אצה הדרך והם מיהרו להפיץ את השמועות. לדבריו אותו "נוכל" כביכול כלל לא נמלט מהארץ אלא נסע לחו"ל על מנת לגייס כספים בכדי שיוכל להשיבם לנושים. הוא במצב כלכלי קשה ונדיבי עם יעזרו לו לסגור את החוב. יודעים את זה טוב מאוד שלא עקץ אותם.

"חבל מאוד שחלקם במקום להמתין ולחכות מעט ולקבל את כספם המגיע להם בחרו לצאת במסע הכפשה שלא מוביל לאף מקום ואף לא יסייע להשיב את כספם. אני בטוח שאם הכל יירגע הרי שבתוך תקופה לא ארוכה הוא ישיב את הכסף לנושים וכל אחד יקבל את המגיע לו עד הפרוטה האחרונה. לגבי הטענה כאילו והוא לא משיב, יש אדם מוסמך שמונה ע"י העסקנים לטפל בעניין וכולם יודעים למי עליהם לפנות".

אני בטוח שהוא ישיב את הכל עד השקל האחרון. מדובר באיש עסקים שנקלע לקשיים וכעת הפסיק עם גילגול החובות במטרה לשקם את עצמו ואת העסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות