מִי יִחְיֶה וּמִי יָמוּת

במהלך יום הכיפורים: ילדה טבעה למוות במקווה בב"ב

אסון ביום הדין: ילדה כבת 4 טבעה בצהרי יום הכיפורים במקווה בבני ברק. הילדה נכנסה למקווה יחד עם 2 אחיה הקטנים, ואותרה במים ע"י עובר אורח. כוחות הצלה שהוזעקו אל המקווה העניקו לה טיפול ראשוני, ופינו אותה לבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם נקבע מותה. נסיבות האירוע אינן ברורות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מקווה טהרה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אסון במהלך יום הכיפורים: ילדה בת כ-4 טבעה בצהרי יום הכיפורים במקווה בר"ח נויפלד בבני ברק ששעריו היו פתוחים, פרמדיקים של מד"א פינו את הילדה לבית החולים שם גם נקבע מותה.

האירוע התרחש בשעות הצהריים של יום הכיפורים, והילדה שטבעה התגלתה במקרה על ידי עובר אורח שאיתר אותה במים, והוציאה תוך שהוא מזעיק את כוחות ההצלה.

פרמדיקים של מד"א וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו לילדה טיפול ראשוני, ופינו אותה לבית החולים שניידר בפתח תקווה כשהיא ללא הכרה. מאוחר יותר, נקבע מותה של הילדה.

ניסים הסט חובש מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "הילדה נכנסה למקווה שככה"נ נשאר פתוח מערב יום הכיפורים יחד עם אחיה והחליקה לבור. אחיה רץ החוצה והזעיק עובר אורח שחילץ אותה מהמים והזעיק את כוחות ההצלה. במשך שעה ארוכה ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה לביה"ח במצב אנוש שם למרבה הצער נקבע מותה".

נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות, ולא ברור אם יחקר חשד לרשלנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר