הרופאים: "מצבו של הגר"ע יציב"

הזעיקו רחמי שמיים מרובים: מרן הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה מורדם ומונשם

הידרדרות חמורה ונוספת במצבו של מרן פוסק הדור הרב חיים עובדיה יוסף נרשמה הערב. לאחר טיפול הדיאליזה שעבר, חובר הרב למכונת הנשמה, והורדם. אחד מבני משפחתו של מרן: "המצב כלל לא פשוט, אנחנו מתחננים; תתפללו לרפואתו של גדול הדור, שנזכה שימשיך להנהיג אותנו" • בעצת רבנים, נוסף לשמו של הרב השם 'חיים'. הרופאים מעדכנים: הרב יצא מכלל סכנה • דיווח מבית החולים (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(התפילות בביתו של הגר"ע יוסף. צילום: יענקי אריה)

הזעיקו רחמי שמיים מרובים: בשעות אחר הצהריים (שני) חלה הידרדרות חמורה במצבו של פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף, זאת לאחר טיפול הדיאליזה שעבר הבוקר.

הרב התקשה בשעות האחרונות לנשום בכוחות עצמו, ובעקבות כך, צוות הרופאים הבכירים המטפלים בו, החליט להכניסו לחדר הניתוח ולחברו למכונת הנשמה, זאת בכדי לסייע לו בנשימה. טרם ברור האם מדובר בחיבור זמני או קבוע.

סביב מיטתו של הגר"ע יוסף שהו בשעות האחרונות בניו הרב משה יוסף, הרב דוד יוסף, הרב יצחק יוסף, הרב אברהם יוסף, יו"ר ש"ס אריה דרעי וצוות הרופאים הבכירים המטפלים בו.

גדולי הרבנים החליטו בשעות הערב להוסיף לרב את השם חיים, כאשר מעתה בתפילות לרפואתו יש לומר: הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה.

מרן הרב עובדיה יצא מכלל סכנה

בשעות הערב, הודיעו הרופאים כי הרב עובדיה יוסף יצא מכלל סכנה, ובניו ששהו ליד מיטתו יצאו למנוחה. בבית החולים מעריכים ומקווים כי כבר מחר בבוקר יהיה ניתן להעיר את הרב מההרדמה.

אחד מבני משפחתו של הרב חיים עובדיה יוסף אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בשעות האחרונות יש הידרדרות חמורה מאוד, אנחנו מתחננים לציבור להזעיק רחמי שמים מרובים, להתפלל על מורנו ורבנו".

מחלקת טיפול נמרץ בה אושפז הרב (צילום: ישי כהן)

"המצב לא פשוט, המצב של הרב מאוד קשה, יש הידרדרות שלא ציפינו לה, אנחנו מתחננים; תתפללו לרפואת גדול הדור שימשיך להנהיג אותנו, רק תפילות יכולות לעזור" מסיים קרוב המשפחה.

בתוך כך, בני משפחתו של הרב מבקשים מהציבור שלא להגיע לבית החולים, וזאת בכדי שלא להקשות על עבודת הצוות הרפואי.

מוקדם יותר, עדכן יו"ר ש"ס אריה דרעי בשיחה עם "כיכר השבת", על מצבו של פוסק הדור: "הרב עבר לילה די קשה, היום בבוקר לאחר התייעצות של הרופאים, הוחלט לתת לרב טיפול דיאליזה כדי לתת לעזור לגוף להתגבר על אי תפקוד זמני של הכליות".

"היום בבוקר החלו בהליך הזה, הכל עבר בשלום ב"ה", מעדכן דרעי, "אנחנו מאוד מקווים שהטיפול הזה יעשה את שלו ויעזור לשאר הגוף להתגבר באופן טבעי ושלא נזדקק לזה יותר. כעת הרב נמצא בהשגחה כדי לראות מה ההשלכות של זה".

על הפרויקט המשותף ל"כיכר השבת" בשיתוף רדיו 'קול ברמה', בהקמת מוקד לרישום קבלות טובות וחלוקת ספרי תהילים לרפואתו של הגר"ע יוסף, אמר דרעי: "שמעתי שעשרות אלפי איש קבלו דרככם את הקבלה של הרבי מלעלוב שלא לדבר בשעת התפילה. אין ספק שזה קידוש ה' גדול מאוד וזה עוזר".

"סיפרתי לרב על המבצע האדיר שעשיתם ביחד עם 'קול ברמה' בנושא של הקבלות שלא לדבר בתפילה, זה עשה נחת רוח אדירה ממש בדמעות, העיניים שלו היו דומעות ואמר: 'אשריהם ישראל, כמה הם אוהבים אותי, אנא רחמו עלי ותמשיכו להתפלל', הוא היה נפעם ושמח ומודה לציבור הרחב, ולכם".

כזכור, בעקבות ההחמרה במצבו של מרן הגר"ע יוסף, השיק רדיו 'קול ברמה' בשיתוף אתר 'כיכר השבת' מוקד לרישום קבלות טובות וחלוקת ספרי תהילים לרפואתו של הגר"ע יוסף.

המוקד מופעל על ידי רדיו 'קול ברמה', ובשיתוף אתר 'כיכר השבת', להצטרפות למיזם, יש לחייג: 1800-888-444.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר