משה ליאון אצל הגר"ע אוירבך

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, ביקר אצל הגאון רבי עזריאל אוירבך על מנת להתברך. הגר"ע דיבר על חשיבות שמירת קדושת ירושלים והדאגה לחרדים (כיכר העיר)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אמש (ב') הגיע משה ליאון המתמודד לתפקיד ראש עיריית ירושלים אל סוכתו של הגאון הגדול רבי עזריאל אוירבך על מנת להתברך. הרב אוירבך דיבר באריכות על חשיבות השמירה על קדושתה של ירושלים והדאגה לצורכי הציבור החרדי.

בשעות הערב הגיע ליאון אל שמחות בית השואבה בחצרות החסידים אולם ביטל את בואו לישיבת חברון לאחר שנודע על ההחמרה במצבו של נשיא מועצת חכמי התורה הגרע יוסף שליטא. יצויין כי בשבוע שעבר ביקש ליאון להגיע למעונו של מרן הרב עובדיה להתברך אולם ברגע האחרון בוטל הביקור זאת לאור חולשתו של מרן באותו היום

כזכור בשבוע שעבר ביקר ליאון בבתיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן שהתבטא לאחר מכן כי צריך לעזור לו וכי הספרדים יתמכו בו וזאת משום שמדובר בכבוד שראש העיר יהיה משלהם.

גם מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי העניק את ברכתו ואיחל להצלחה בזכות שמירת השבת בעיר ירושלים. כאמור על פי התכנון צפוי היה להגיע ליאון להתברך גם מנשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף שליטא אולם בשל חולשתו בוטל הביקור בסופו של דבר. יצוין חסידויות מסוימות עדיין מנהלות משא ומתן מקביל הן עם ליאון והן עם ראש העיר המכהן ניר ברקת ורק בימים הקרובים יודיעו על החלטתם הסופית במי בוחרים לתמוך במירוץ לראשות העיר ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות