זוועה בירושלים: אב ובנו נעצרו על תקיפת ילדים אכזרית

זוועה בירושלים: סופר סת"ם כבן 50, תושב העיר, נעצר בחשד לתקיפה אכזרית של ילדים קטינים בבניין בו הוא מתגורר. בנו בן ה-14 נעצר יחד איתו ושוחרר למעצר בית (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

תקיפת ילדים קשה ומזעזעת בבניין מגורים בירושלים: סופר סת"ם כבן 50, תושב העיר, נעצר בחשד לתקיפה אכזרית של ילדים קטינים בבניין בו הוא מתגורר.

על-פי הדיווח של כתבת המשטרה הדס שטייף בגלי צה"ל, הסיפור החל כבר לפני כשנה כאשר ילדה בת חמש התלוננה אצל אביה כי השכן תקף אותה בחדר המדרגות בבניין בו הם מתגוררים. ההורים לא החשיבו לזה התייחסות רבה, אך הסיפור הקשה קבלת תפנית לפני כחודשיים.

ילד, חרדי גם הוא, כבן 11, שהיה מבקר בקביעות את בן-דודו המתגורר באותו בניין סיפר להוריו כי שכנו של בן-הדוד, תקף אותו באכזריות רבה וקשה.

ההורים המודאגים של הילד החלו לבדוק עם השכנים של התוקף מי השכן שתקף את הילד, ובמהלך הבדיקה גילו ההורים כי מספר שכנים מספרים שגם ילדיהם הקטנים, בני 8, 6 ו-5, נפלו קורבן למעשיו הקשים של השכן הסופר.

על פי חשד המשטרה, התוקף האכזרי היה נוהג לקנות דברי מתיקה לילדים, לקחת אותם למקלט הבניין ולתקוף את הקורבנות בצורה אכזרית וקשה.

מבדיקת השכנים עלה כי לכאורה בנו של התוקף בן ה-14 היה משתף פעולה עם אביו ומעורב בחלק מהתקיפות.

לפני כשלושה שבועות פתחה המשטרה בחקירה, חוקרי ילדים חקרו את הילדים שהתלוננו ובתום החקירה נעצר השכן יחד עם בנו שלאחר מכן שוחרר למעצר בית.

נגד האב התוקף, הוגשה בימים האחרונים הצהרת תובע, ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום בגין תקיפה אכזרית וקשה בשבעה מילדי השכנים.

הורי הילדים אמרו הבוקר לגלי צה"ל כי "הידיעה על הגשת כתב האישום הצפוייה נגד השכן, גרמה להם לנשום לרווחה. חלקם הביעו צער על שלא היו ערניים יותר והקשיבו לילדים שסיפו על השכן, ושהם ההורים לא התייחסו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות