אהרון סלומון: הציעו לי שוחד כדי שאסיר את מועמדותי

שוחד בחירות, עכשיו גם ברשויות החרדיות. יו"ר סיעת טוב בבית שמש, אהרון סלומון טוען כי הוצע לו שוחד בחירות כדי שיסיר את מועמדותו: "ההצעה הזו רק חיזקה אותי" (כיכר העיר)

אפי ליברמן | כיכר השבת |
אהרון סלומון, יו"ר סיעת טוב בבית שמש (צילום: פייסבוק)

שוחד מוניציפאלי: הבחירות המוניציפאליות ייערכו בעוד קצת יותר משבוע ימים. ככל שמתקרבים אל היום שיכריע לא מעט את איכות חייהם של התושבים ברשויות החרדיות לחמש השנים הבאות, הזירה מתחממת, והתככים והשחיתויות עולים אל פני השטח.

אתמול (א') הגיעו המריבות בעיר 'בית שמש' לכדי מעשים פליליים. יו"ר סיעת 'טוב' בעיר, אהרון סלומון, מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוצע לו כסף רב בתנאי שיסיר את התמודדותו.

העיר "בית שמש" היא דוגמה קלאסית לעיר שיש בה אווירה מתוחה בין החרדים, שבינם לבין עצמם מפולגים בעיר יותר מהציבור החילוני המאוחד ברובו סביב המועמד לראשות העיר אלי כהן. והצעת השוחד באה על רקע הניסיונות החוזרים ונשנים למנוע מהסיעה המייצגת את החרדים העובדים (טוב) מלרוץ בבחירות הקרבות.

סלומן ממשיך ומספר: "אתמול נפגש איתי אחד מהעסקנים בעיר ופשוט שם על השולחן את הצעה הזאת, הוא נקב בסכום גבוה ואמר "תוכל לקבל את השטרות בתנאי שתפרוש", לא שאני מאמין לו ולא שחשבתי לאמץ את ההצעה, אלא אמרתי לו שאין על מה לדבר".

"ההצעה הזו רק חיזקה אותי יותר ויותר", אומר יו"ר הסיעה בעקבות אותה הצעה כספית. לדבריו אף הצעה גם המפתה ביותר לא תגרום לכך שהם יסירו את מועמדותם: "אני חושב שאיש לא יצליח לעצור אותנו, כסף לא מדבר אלינו".

בד בבד הוא מותח ביקורת נוקבת כנגד המפלגות החרדיות שהתפלגו על רקע מלחמות כבוד האחת בשנייה: "ג'ובים גם לא מעניינים אותנו. אנחנו לא התפלגנו על רקע של ג'ובים אלא אנחנו הולכים על האמת שלנו והיא תנצח בסוף".

"כבר כמה ימים שמופעלים עלינו לחצים ומרגע לרגע הם מתגברים", מתאר סלומון את שעובר עליו רגע לפני שמגיעים אל קו הסיום, "הם רוצים להפיל אותנו, רוצים שלא נזעק את הזעקה שלנו".

ב'טוב' בבית שמש מסבירים את העובדה כי בקרב החרדי המתבונן מהצד, סיעתם לא נתפסת כחרדית: "הכול בעיני המתבונן. אנחנו חרדים ונישאר חרדים, ישנם אנשים שקשה להם לעכל את זה אבל מה לעשות העולם הוא עולם של שקר, אבל אנחנו נישאר ונמשיך עם האמת שלנו ונצליח ובגדול".

תמיכתם במועמד החילוני הגיע בעקבות תמיכתו בהקמת ועדת הפלייה שתפקידה יהיה למגר את בעיית קבלת ילדים למוסדות, כך לדבריו: "אנחנו תמכנו באלי כהן בגלל שישבנו עם כל המועמדים לראשות העיר, הצגנו בפניהם את הנושאים החשובים לנו, הדבר העיקרי שאני כל הזמן אומר אותו הוא קבלת ילדים למוסדות – הועדה שאבוטבול לא הסכים להתחייב להקמתה ולצערנו המועמד החילוני הסכים"

"טוב תהיה חזקה בכל קואליציה שתקום, אם אלי כהן ינצח אז יהיה כאן שינוי אמיתי בעיר, אם יהיה זה אבוטבול אנחנו מקווים שהוא גם יקלוט את הדברים שנעשו בחמש שנים האחרונות ויתקן אותם".

על הצעת השוחד והסקר שפורסם השבוע כי הם יקבלו 2 מנדטים, אומר סלומון: "כנראה שאנחנו באמת משפיעים בעיר הזאת, יש לנו סיכוי לשלושה מנדטים יותר משפורסם בסקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר