עשה לך רב

ורדיגר חושף: אני מתייעץ עם האדמו"ר מאמשינוב

יו"ר מפלגת טוב לירושלים, חנוך ורדיגר חושף כי הוא מתייעץ עם האדמו"ר מאמשינוב בכל מהלך פוליטי • במהלך השבת האחרונה התיר האדמו"ר במפתיע לורדיגר לפרסם את העובדה כי הוא מתייעץ עם הרבי בכל נושא וגם לפי ההחלטה על המירוץ בירושלים • עד עתה לא עמד שום רב מאחורי התנועה (כיכר העיר)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מאמשינוב, חנוך ורדיגר (צילום: יעקב לדרמן, כיכר השבת)

דרמה פוליטית: חנוך ורדיגר, יו"ר 'טוב לירושלים', חושף הבוקר כי האדמו"ר עמו הוא מתייעץ בכל נושא ציבורי, כולל נשוא הריצה בירושלים הינו כ"ק האדמו"ר מאמשינוב שליט"א. ורדיגר סיפר כי הוא זומן אל האדמו"ר בערב השבת האחרונה, זמן קצר לפני שבת, והאדמו"ר התיר לו לפרסם זאת.

דבריו של ורדיגר הבוקר בתכניתו של מוטי לביא ברדיו קול ברמה מגיעים לאחר שבשבועות האחרונים מאז הודיע על ריצתה של 'טוב לירושלים', הכריז בכל אחד מהראיונות שערך כי הוא נועץ לאורך כל הדרך עם אחד מגדולי האדמו"רים, אך סרב לפרט את שמו. כאמור, ביום שישי האחרון קיבל ורדיגר את הרשות מכ"ק האדמו"ר מאמשינוב שליט"א לפרסם זאת.

ורדגיר סרב להתייחס לשאלה האם גם במישור הפרטי הינו מתייעץ עם האדמו"ר מאמשינוב ואמר כי הינו עושה הפרדה בין ענייניו הפרטיים למישור הציבורי.

יצויין כי דבריו הברורים של ורדיגר מפריכים את הטענה הרווחת כאילו ולסיעת טוב ולחרדים העובדים אין מנהיגות רוחנית התומכת בהם מבחינה ציבורית. אענה שנשמעה מפי בכירים ביהדות התורה שיצרו הבדל בין המפלגות כשבעוד יהדות התורה זוכה לגיבוי ותמיכה נחרצת מגדולי ישראל הרי שסיעת טוב פועלת על דעת עסקנים ואישי ציבור.

כעת מתברר כי גם לסיעת טוב יש 'גב' רוחני ותמיכה מאדמו"רים ורבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר