בנו של הגר"מ אליהו ברך את "טוב"

הגאון הרב יוסף אליהו, בנו של הראשל"צ הגר"מ אליהו זצ"ל ברך את מפלגת טוב בירושלים • בבית הרב מבהירים: "אין בברכה משום תמיכה במפלגת טוב" (כיכר העיר)

ניסים בן חיים | כיכר השבת |
הגאון הרב יוסף אליהו (צילום: כיכר השבת)

בנו של הראשון לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ״ל, הרה״ג יוסף אליהו שליט״א, ראש הכולל הירושלמי המפורסם ״דרכי הוראה לרבנים״ בשכונת קריית משה בירושלים, ברך את חנוך ורדיגר, ראש רשימת ׳טוב לירושלים׳: ״שיהיה הרבה טוב״ אמר הרב אליהו.

דבריו של הגר״י אליהו נאמרו בפני אברכי הכולל, רובם המוחלט חרדים הלומדים במסלולי רבנות ודיינות, ובפני רבני הכולל. ורדיגר הודה לרב בחום על התמיכה ואמר כי בכוונתו לשמש פה ומייצג גם לציבור הגדול ההולך בדרכו של אביו הגדול הגאון רבי מרדכי אליהו זצ״ל.

בבית של הרב אליהו מבהירים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי אין בברכתו של הגר"י אליהו משום תמיכה במפלגת טוב: "משפחת אליהו לדורותיה נמנעת מלהתערב ולהורות בנושאים פוליטיים. הרב קיבל את אנשי 'טוב' כפי שהוא מקבל אנשים רבים החפצים בברכתו, אך אין בכך משום תמיכה".

הברכה של הרב מצטרפת לסקר שפורסם בעיתון 'כל העיר' מקבוצת 'הארץ' ביום שישי האחרון, לפיו, רשימת 'טוב לירושלים' שסימנה 'עד' נכנסת בבירור למועצת העיר הבאה.

במטה הסברה של 'טוב לירושלים' מוסיפים כי "נכון להיום, יום שני ערב הבחירות, לפי מטה הטלפונים שאנו מפעילים, אנו ממשיכים לעמוד על 10% מכלל הציבור החרדי הולכים להצביע ל'טוב' ועוד כ-10% שוקלים בחיוב להכניס פתק של 'עד' לקלפי. מה שאומר שבמועצת העיר הבאה יהיו, ככל הנראה, לפחות שני נציגים של 'טוב לירושלים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר