מכה לספינולוגים

הרב בן דוד מכחיש בתוקף: "לא קראתי לתמוך בפרוש"

מלחמת השקרים והספינים המלוכלכת באלעד נמשכת וכובשת בדרכה שיאים חדשים של תיעוב • לאחר שפורסם כי הרב אליעזר בן דוד מאלעד הורה לתמוך בישראל פרוש, הוא מכחיש את הדברים בקולו, בשיחה עם לא פחות מצוריאל קריספל: "לא כתבתי להצביע לפרוש" הוא חוזר ואומר • האזינו (כיכר העיר)

(צילום: אתר הרב )

מערכת הספינים באלעד חוטפת מכה נוספת, והפעם המכה בצד של ישראל פרוש. הרב אליעזר בן דוד, רב קהילת "אור האמת" לו תלמידים רבים, מכחיש בקולו כי תמך בישראל פרוש.

המועמד לראשות עיריית אלעד צוריאל קריספל, ששמע כי יש דיבורים על כך שידידו הרב בן דוד תומך בישראל פרוש, התקשר אליו באופן מידי וקיבל תשוב חותכת: "לא כתבתי להצביע לפרוש". הרב בן דוד הכחיש בשיחה מכל וכל את הפרסומים, וחזר על כך בתוקף מספר פעמים.

כזכור, פורסם כי הרב בן דוד הודיע על תמיכה בישראל פרוש, זאת לאחר שכביכול גדולי הדור פנו אליו. בספין שהופץ ברשתות השונות נכתב במסר סותר, כי הרב החליט להתערב בבחירות בעיר אלעד לטובת פרוש, זאת לאחר שלא התערב בהן מעולם בעבר.

כעת, כאמור הרב מכחיש בתוקף את הספינים - בקולו - בשיחה עם צוריאל קריספל.

ממטה ש"ס באלעד נמסר: "אנחנו מבינים את הלחץ האטומי בו נמצאים אנשי פרוש כאשר ההפסד כל כך ברור להם, מה שמביא אותם להפיץ שקרים מהסוג הרדוד ביותר, כאלו שמוכחשים עוד לפני פרסומם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר