תקיפת גדול הדור

התוקף נשלח לאברבנאל: "התנהגות מסוכנת לזולת"

מעצרו של יהודה פילץ, תושב קרית ספר, החשוד כי תקף את מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן בביתו, הוארך בשלושה ימים וביהמ"ש הורה לשלוח אותו לאברבנאל בשל "התנהגות מסוכנת לזולת". בתוך כך, הוחלט לזרז את בניית הכניסה החדשה לבית הגראי"ל שטיינמן (חרדים)

(צילומים: סטודיו דוד זר, כיכר השבת, חדשות 24)

תקיפת גדול הדור: מעצרו של יהודה פילץ, תושב קרית ספר, החשוד כי תקף את מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן, בביתו, הוארך בשלושה ימים עד ליום ראשון הקרוב.

הפרקליטות, ציינה במהלך הדיון כי פילץ חשוד שפרץ לבית ראש הישיבה ברחוב חזון איש 5 בבני-ברק, וטלטל את הרב וכי הם מגבשים נגדו כתב אישום שככל הנראה יוגש כבר ביום ראשון על תקיפת חסר ישע.

תקיפת גדול הדור - קראו עוד:
הלם: הגראי"ל הותקף באלימות קשה
עצרת מחאה ברחובה של עיר?
הוארך מעצרו של החשוד בתקיפה
הרב סורוצקין: "בני תורה - טמאים"
האברך שהציל את הגראי"ל מדבר

עורך דינו טען כי הרב אינו חסר ישע וביקש להתחשב במצבו הנפשי של התוקף.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, יהודה מלמד, הורה כי לנוכח העובדה שהחשוד נמצא במצב פסיכוטי חריף המלווה בהתנהגות מסוכנת לזולת יש להעבירו לבית החולים 'אברבנאל'.

פרקליטיו של החשוד ביקשו לאסור את פרסום שמו, אך השופט דחה את בהקשה והתיר את הפרסום.

הבוקר, בעקבות כאבים עזים שחש ראש הישיבה הוא נלקח לבדיקות בבית החולים 'מעייני הישועה' ולאחריהן בצעד נדיר יצא הרב לשאוף אוויר באחת הגינות באזור בני-ברק. מקורביו אומרים כי הרב סובל ממכה קשה בצלעות.

בתוך כך, בימים האחרונים, עוד בטרם אירעה התקיפה החמורה בביתו של מרן ראש הישיבה, הוחלט על התקנת כניסה נוספת לביתו של הגראי"ל.

הבוקר, הוחלט לזרז את הליכי התקנת הכניסה החדשה, ולהגביל את הכניסה החופשית לביתו של ראש הישיבה.

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", פילץ פרץ אל הבית לפנות בוקר אתמול בעת שהגראי"ל ישב ולמד עם שלושה אנשים, תפס את הרב וטלטל אותו בחוזקה, כאשר לפי העדויות אף ניסה להטיח את הרב ברצפה.

צילומים: אריאל דרשן חדשות 24

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר