פרשיית הזמר המפורסם

הרב עמאר: "ילדות נפגעות מכל מיני משוגעים, ה' ירחם"

הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר מתייחס לפרשת הזמר המפורסם החשוד במעשים חמורים: "אומרים שמצאו שילדים נפגעים וילדות נפגעות מכל מיני משוגעים, וכל מיני צרות, ולוקחים כמה אנשים מסכנים לבתי סוהר. אפילו אנשים מפורסמים". קרא לבצע הגבלות בתכנים המשודרים בטלויזיה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב עמאר והזמר החשוד (צילומים: פלאש 90)

המשטרה חוקרת בימים אלה חשדות נגד זמר חילוני בעקבות עדויות על מעשים אסורים שביצע, הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס אמש (חמישי) ברמז לפרשה, והאשים את ערוצי הטלוויזיה. "אנשים שנחשבים לחכמים, אנשים שנחשבים פקחים, ה' יצילנו - נופלים לכאלה בורות ואומרים זה הטוב. רואים איפה מגיעים, רואים שאנשים שחשבו אותם.. בדברים שכל כך.. אני לא רוצה לפרט. אז למה?, תעשו גבולות בטלוויזיה, גם ברדיו - שידברו קצת נקי, יכולים להגביל".

במהלך שיעורו השבועי בבית המדרש נר התורה בירושלים התייחס הגר"ש עמאר לנושא. "אומרים שמצאו שילדים נפגעים וילדות נפגעות מכל מיני משוגעים, וכל מיני צרות, ולוקחים כמה אנשים מסכנים לבתי סוהר. אפילו אנשים מפורסמים".

הרב עמאר המשיך ואמר: "נו, אז אולי תתעוררו, תתחילו ללמד קצת צניעות, תתחילו להגיד שזה אסור וזה מותר? לא, אדרבה - צועקים עוד יותר 'צריך שוויון זכויות, צריך שהנשים יהיו כנשים, והאנשים יהיו כנשים', ורוצים שיהיו ביחד ויראו הכל וידברו הכל, הכל חופשי בראש כל חוצות, ואחר כך למה יש נפגעים ולמה ילדים מצורעים ולמה ככה.. כבר אין ראש".

הגר"ש הוסיף ואמר: "אתם רואים וצועקים שיש כל כך הרבה פיגועים נפשית, פגועים גופנית - סובלים, אז מה יותר פשוט מאשר ללמד לעולם, לעורר וללמד ולאסור דברים גם בחוק, דברים שהם אסורים, שהתורה אסרה.

"אם היו שומרים חוקי התורה וחוקי המוסר, וודאי לא היינו מגיעים לכל הצרות האלו, אבל כשלא שומרים ויש בעוונות גם אנשים שנראים כמו שומרים מצוות והם גם כן לא שומרים מצוות, מפניש הושפעו מההשפעות הרעות".

הגר"ש עמאר הסביר מהיכן כל בעיות הצניעות והמקרים הקשים מגיעים: "כי-יש טלוויזיה, ויש כל מיני מכשירים, ורואים את זה, ושומעים את זה, היו צריכים לאסור את הדברים האלה, הרי אתם אומרים שכל כך הרבה נפגעים, שאתם לא משתלטים, עוד מעט בתי הסוהר לא יספיקו, לאן נמשיך עוד? אז צריך לאסור. לדבר - גם אם יש כבר דברים - שיהיו גבולות, אין גבולות, לכן אנחנו שומעים.. אין להם גבולות".

הראשל"צ הוסיף בכאב ואמר: "פעם אמר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, לפני ארבעים שנה ויותר, כשהתחילו הטלוויזיות, והוא יצא כנגד זה בכל מקום, הוא אמר 'אנחנו מתפללים והסר השטן מלפנינו ומאחרינו. מביאים את השטן, הוא השטן - הוא יצר הרע, הוא מלאך המוות, שמים אותו בתוך הבית, בסלון, בחדר, ומבעירים בו אש ואחרך כך שואלים למה יש לנו שטן, יצר הרע.."

"אבל היום רואים, רואים איפה מגיעים. אני לא רוצה לפרט. אז למה?, תעשו גבולות בטלוויזיה, גם ברדיו - שידברו קצת נקי, יכולים להגביל".

הגר"ש עמאר קרא להכניס את מכשירי הטלפונים הסלולריים הכשרים לחוק: "כמו שיש טלפון כשר - יכולים כולם לעשות את זה בחוק, כי זה מוביל, וכי יש ספק שזה לא אחד הדברים שמוסיפים הכי הרבה לצרות האלה, אז תתעוררו".

"הם צועקים השכם וערב ולא מתעוררים לדעת את התיקון. חוץ מכבודכם, זה כמו הכלב שזורקים עליו איזה מקל הוא הולך ונושך את המקל כי הוא הכאיב לו, צריך לדעה מי הכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר