ירושלים: תקף ילדות וירצה רק 42 חודשי מאסר

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה יועד הכהן, אישר הסדר טיעון במסגרתו ייענש סימון בניסטי, שהתעלל קשות בילדות, וירצה בכלא 42 חודשי מאסר בפועל בלבד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט (צילום ארכיון: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר הבוקר (ראשון) הסדר טיעון במסגרתו ייענש סימון בניסטי, אדם חרדי שהתעלל בילדות וירצה בכלא 42 חודשי מאסר בפועל.

השופט משה יועד הכהן אישר את ההסדר המקל יחסית לאחר ששמע את דברי פרקליטו של הנאשם שהבהיר כי מדובר באדם נורמטיבי בעל ערכים חיוביים ששירת בצבא ותרם לחברה ושיש לו מודעות לבעיה ממנה הוא סובל.

הנאשם חש רגשי אשמה בושה וצער אמיתיים ומבין את השלכות מעשיו הרעים, נימק השופט.

השופט שמע את עדותו של חברו של הנאשם שסיפר כי מדובר באדם בעל לב זהב. לדבריו, לאחר שנודע לו על מעשיו הוא שוחח עמו והנאשם אמר לו: "אני צריך עזרה, אני ירא שמים, אך אני לא מצליח לשלוט על עצמי, בבקשה קח אותי לטיפול".

בנוסף סיפר הנאשם לשופט כי הוא סובל ממצוקה קשה בכלא וזאת משום שיש שם אסירים שמתפרעים. "יש לי צער עמוק עד הנימים הדקים שבתוך ליבי, אני רוצה לצאת מזה, הקב"ה חנן אותי בשירה ונגינה ואני לא רוצה לחזור לדברים הללו לעולם", אמר הנאשם.

השופט מציין כי הייתה לו התלבטות האם לקבל את הסדר הטיעון וזאת לאור העובדה שמדובר במעשים רבים של התעללות בקטינות בשעה שהגיע הנאשם ללמד שיעורי מוזיקה.

אולם מנגד הנאשם מביע חרטה ומכיר בבעיותיו ומוכן לקבל טיפול ועל כן מקבל את ההסדר הקובע כי הנאשם ייענש ב-54 חודשי מאסר מתוכם 42 בפועל והיתר על תנאי שלא יעבור עבירות דומות בתוך 3 שנים משחרורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר