בית הגראי"ל שטיינמן מינה את בני רבינוביץ לדובר הבית

ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן החליט למנות דובר מיוחד להודעות היוצאות מטעם הבית. בתפקיד הנחשב זכה העיתונאי בני רבינוביץ (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום ארכיון: שוקי לרר)

המקצועיות מגיעה גם למגזר החרדי: ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן החליט למנות דובר מיוחד להודעות היוצאות מטעם הבית.

בשעות הצהריים (רביעי) קיבלו רבים מהעיתונאים ואנשי התקשורת את ההודעה הבאה: "מאחר ובתקופה האחרונה ישנם גורמים שונים המשתמשים בשם בית מרן ראש הישיבה בשליחת תגובות וכדומה לכלי התקשורת, הוחלט בבית מרן ראש הישיבה כי בכל נושאי התקשורת, ההודעות והתגובות יטפל אך ורק העיתונאי בני רבינוביץ".

מתברר כי בבית מרן ראש הישיבה חשו בחודשים האחרונים כי שמועות רבות ובהם אף שקריות שהגיעו מגורמים אינטרסנטים כאלו ואחרים יצרו אי בהירות באשר לדעתו של הגראי"ל שטיינמן.

שיאם של הדברים בפרט בתקופה האחרונה לאור מערכת הבחירות האחרונות הן לכנסת והן למועצות המקומיות וסוגיית הפילוג הליטאי כמו גם סערת הכוללים ועוד נושאים רבים שלעיתים היו שנויים במחלוקת כך שיצאו לעיתים דיווחים שאינם מבוססים ורחוקים מהאמת.

בעקבות כך הוחלט למנות איש תקשורת הבקיא בדרכי העברת המסרים ובקיא לעומק באידיאולוגיה וההשקפה של מרן ראש הישיבה כמו דעותיו בסוגיות השונות וזאת בכדי לשדר קול אחיד וברור כאשר כולם יודעים שיש כתובת ומענה לכל דבר ועניין.

רבינוביץ עוסק כבר 30 שנה בתחום התקשורת ונמנה על בכירי העיתונאים בבטאון דגל התורה "יתד נאמן".

יצויין כי עד היום מי שטיפל בנושאים התקשורתיים היה מקורבו של הגראי"ל, קובי רוזנשטיין, שגם עתה ימשיך להיות מעורב בנעשה, בעיקר מאחורי הקלעים.

לדברי גורמים בכירים בביתו של ראש הישיבה, לאור הצורך והנחיצות הרבה בקול אחיד וברור הוחלט כי רבינוביץ הוא זה שיעמוד בחזית ויעביר את המסרים לכלי התקשורת כאשר כמובן הכל ייעשה בהתייעצות ובתיאום מוחלט עם בני הבית והגבאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר