לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני: ויז'ניץ תארח את פרוש וקריספל

מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל מוסדות ויז'ניץ באלעד הרב חיים מאיר כץ, יארח הערב את ראש העיר, ישראל פרוש, יחד עם ממלא מקומו והסגנים, צוריאל קריספל ואבי שטרן (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כץ ופרוש לוחצים ידיים (צילום: באדיבות המצלם)

בסימן האחדות באלעד: מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל מוסדות ויז'ניץ בעיר הרב חיים מאיר כץ, יארח הערב (חמישי) סביב שולחן אחד באירוע יוקרתי של החסידות שיתקיים באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק, את ראש העיר, ישראל פרוש שאף צפוי לשאת דברים, יחד עם ממלא מקומו והסגנים, צוריאל קריספל ואבי שטרן.

הערב, ייערך בראשות כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ, ויהפוך על פי המסתמן למפגן של אחדות והתלכדות השורות של העיר אלעד, בהשתתפותם של ראשי סיעות הקואליציה העירונית החדשה יחד עם ראש העיר.

במהלך המו"מ הקדחתני שהיה בימים האחרונים עם סיעת ש"ס, הודיע נציג חסידות ויזניץ בעיר, חיים מאיר כץ, על ויתורו על האחריות למוסדות החינוך המזוהים עם סיעת ש"ס במסגרת תפקידו כמחזיק תיק החינוך, כאשר נציג ש"ס יכהן כמחזיק תיק חינוך תורני ואחראי על מוסדות התנועה בעיר, וזאת כדי לזרז את הקמת הקואליציה בעיר והחזרת העיר לפסים.

בסביבת כץ אומרים ל"כיכר השבת" כי "התמורה על הוויתור הוא שקיבלנו את ראש העיר במצב של יכולת עבודה ומיצוי כישוריו בתפקידו, מה שנמנע ממנו עד כה".

הערב יסגור ראש העיר את המעגל מול חסידות ויז'ניץ, ישתתף ויישא דברים באירוע של החסידות, ויזכה לקבל את ברכת האדמו"ר מויז'ניץ על פעלו ועשייתו למען מוסדות וקהילות ויז'ניץ בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר