הצדק ייצא לאור?

התקווה של רובשקין: כ-80 משפטנים תומכים בערעור

עורכי דינו של שלום רובשקין, החב"דניק שעמד מאחורי מפעל הבשר הכשר הגדול בארה"ב, ונשלח למעל 20 שנות מאסר בגין שורה של עבירות פליליות, מגישים ערעור חדש על גזר הדין. לטענתם, הזוכה לתמיכה של מעל 80 משפטנים, על השופטת בפרשה היה לפסול את עצמה מלדון בתיק בשל קרבתה (חרדים, עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רובשקין (צילום: מתוך הקמפיין למען שחרורו)

התקווה החדשה של רובשקין? עורכי דינו של שלום רובשקין, הגישו בסוף השבוע האחרון ערעור ודרישה למשפט חוזר, כאשר הם דורשים לפסול את שופטת בית המשפט המחוזי לינדה ריד שגזרה את עונשו של רובשקין לעשרות שנים בכלא הפדרליץ

לטענת עורכי דינו של רובשקין, על השופטת היה לפסול את עצמה מלכתחילה מלדון בעניין, וזאת מאחר שבעלה היה שותף במשרד עורכי הדין שטיפלו בעבר בעניינים שונים עבור עסקיו של רובשקין, ומשכך היה זה ניגוד עניינים לדון מצידה בתיק המשפטי.

צוות ההגנה של רובשקין הגיש בפני ערכאת הערעור את דעותיהם המשפטיות של למעלה מ-80 גורמים בכירים בעולם המשפט, הסבורים כי מדובר בניגוד עניינים חמור, ועל השופטת ריד היה מלכתחילה להשעות עצמה מלדון בסוגיית רובשקין.

קליפ שהפיקו אמנים דתיים כתמיכה ברובשקין (באדיבות אתר col)

לדברי העותרים, בנוסף לכל הטענות הללו, קיים להערכתם גם קשר סמוי בין השופטת ריד לפרקליטי התביעה, והראיה הינה שהם דיווחו על הרשעתו של רובשקין לכלי התקשורת עוד לפני שהואשם באופן רשמי.

יצויין, כי בעבר ביקשו עורכי דינו של רובשקין מהשופטת לפסול את עצמה אולם לאחר דיון בבקשה היא סירבה. כעת מערערים הפרקליטים בפני ערכאה גבוהה יותר ומקווים שהדבר יוביל למשפט חוזר בו על פי אמונתם יזוכה רובשקין לחלוטין.

שלום רובשקין הוא חסיד חב"ד אמריקני, שעמד בעבר מאחורי המפעל לייצור בשר כשר הגדול ביותר בארצות הברית. לאחר תביעה שהוגשה על ידי הרשויות נגדו, בגין שורת עבירות פליליות, הוא נידון לעשרים ושבע שנות מאסר ולקנס של 31 מיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר