יעקב איזק: "ההפגנות - כישלון; התוצאה - עזרה ללפיד"

האסטרטג יעקב איזק תוקף את ניהול ההפגנות של אנשי הפלג הירושלמי ברמה התדמיתית והתקשורתית: "מדובר בכישלון קשה. התוצאה הסופית של ההפגנות - עזרה ללפיד" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

בציבור החרדי נמתחה ביקורת קשה כנגד ההפגנות של אנשי הפלג הירושלמי בסוף השבוע שעבר, כאשר תמונות של בחורי ישיבה, משתמשים באלימות כנגד שוטרים, התפרסמו בעיתונים.

גם האסטרטג, יעקב איזק, תקף הבוקר (ראשון) את ההתנהלות התקשורתית של מארגני ההפגנות. "התמונה החרדית נראית מאוד גרועה נוכח המראות האלה". לדבריו, "כל עוד נושא הגיוס על סדר היום זה מוסיף ליאיר לפיד וזה משרת אותו, זאת למרות שלא הכל בשליטתנו מכיוון שיש פה החלטה של בג"ץ". איזק אמר את הדברים בראיון למרדכי לביא ברדיו "קול ברמה".

לדברי איזק, אין בעיה עם עצם ההפגנה אלא עם הצורה בה היא נעשתה. "להפגנה יש כוח, אבל זה תלוי איך עושים אותה, מי מוביל אותה ומה התוצאה הסופית. האלימות שהייתה בהפגנה הזאת לא הועילה לנו תדמיתית ותקשורתית ומי שאירגן אותה עשה טעות".

איזק התייחס לדבריו של הפרשן יעקב ריבלין לפיהם, על הציבור החרדי לצאת כולו כנגד הגיוס וכי הגיעה העת למלחמה. "יכול להיות שאם החילונים והפוליטיקאים היו רואים הפגנות על כל דבר שקשור לגיוס אולי היו נרתעים" אמר איזק.

"תקשורתית נחלנו כישלון קשה כאשר התוצאה הסופית היא שהעלנו את הנושא לסדר היום ועזרנו ללפיד".

לדברי איזק, "יש שתי נקודות בהם הדברים קורים: וועדת שקד ובג"ץ. ככל שאנחנו מקצינים תקשורתית העמדה, של לפיד יותר חזקה, מכיוון שהשופטים הם גם בני אדם והם מושפעים מזה. האלימות הזו גורמת להם להגיד בוא נראה להם, נחנך אותם ונגייס אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר