עצורי ההפגנה באשדוד שוחררו: חגיגה תיערך לכבודם

חגיגה בגרודנא: 10 עצורי ההפגנה נגד הגיוס באשדוד שוחררו למעצר בית • השופטת דחתה את ערעור פרקליטות מחוז מרכז, ובאשדוד מתכננים חגיגה לעצורי ההפגנה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

‫שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע דחתה את ערעור פרקליטות מחוז דרום והורתה על שחרורם המידי של 10 העצורים מהפגנות המחאה למעצר בית.

עורכי הדין של העצורים טענו "כי המשיבים היו חלק אינטגראלי מהמתקהלים, אולם לאף אחד מהם לא יוחסה אחת מהפעולות הקשות המתוארות לעיל. לכל אחד מהמשיבים יוחסה פעולה ספציפית כאשר לא ניתן לייחס למי מהמשיבים אחת מהפעולות המכוערות המתוארות.

"אין מחלוקת כי פעולה כנגד אנשי חוק, שנעשית ללא מורא החוק, וללא חשש מפני ביצוע מעשים אקטיביים כנגד אנשי החוק, יש בהם מסוכנות. פעולות כגון השלכת צואה ושתן על אנשי החוק הן פעולות הראויות לכל גנאי, וכל מי שמבצע מעשים כאלה, ראוי לו שיובא לדין. אלא שהמעשים הנ"ל לא מיוחסים, כאמור, למשיבים שבפנינו

כזכור הורה כבר אמש בית משפט השלום באשדוד על שחרור כל החשודים אולם נענה לבקשת הפרקליטות שדרשה עיכוב ביצוע עד להחלטה בערעור שהוגש היום. כעת ישובו העצורים לביתם.

מוטי חברם של שניים מהבחורים אומר לכיכר השבת כי מדובר בשמחה גדולה. נעשה להם חגיגה גדולה בכבוד המגיע להם. הם היו שליחים של כולנו. הם הגיבורים שלנו ושל כל הציבור החרדי ועולם התורה שנעצרו רק בגלל שמחו על מעצרו של בן הישיבה וזכו לקדש שם שמיים.

יצוין כי בעיתון הפלס נכתב הבוקר כי העצורים שיננו דפי גמרא וסוגיות ישיבתיות בהיותם בניידת המשטרה בדרך למעצרם וכמו כן גרמו לקידוש ה׳ שעה שסירבו להשתמש בפלטת שבת לחמם את האוכל הכשר שהובא עבורם וזאת בשל הקפדתם שלא להשתמש בחשמל שיוצר בשבת.

עו"ד העצורים בבית המשפט היום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר