פגישה נוספת ללא תוצאות בין היועמ"ש ופרקליטי הרב פינטו

פרקליטי הרב יאשיהו פינטו נפגשו פעם נוספת עם היועץ המשפטי לממשלה, לפגישה שגם בה לא הושגה התפתחות כלשהי. יועץ התקשורת של המוסדות: "הפגישות ממשיכות כרגיל" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (צילום ארכיון: שובה ישראל)

בשעות הצהריים, הסתיימה פגישה נוספת בין היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין ופרקליט המדינה עו"ד שי ניצן לבין באי כוחו של הרב יאשיהו פינטו, עורכי הדין אלי זוהר, רועי בלכר ומשה מזור. הפגישה ארכה כשעתיים ובסיומה הצדדים לא הצליחו להגיע לכדי הסכמות.

באופן לא ברור, החליטו יועצי התקשורת של הרב לשגר הודעה לעיתונות בדבר קיום הפגישה, וזאת בשונה מפגישות קודמות עליהן הם נמנעו מלדווח או למסור כל בדל מידע. על כך מסביר יובל לידור יועץ התקשורת של מוסדות "שובה ישראל": "עשינו זאת בגלל שבשעות האחרונות נפוצו שמועות בדבר נתק מוחלט בין פרקליטי הרב פינטו לבין היועץ המשפטי ופרקליט המדינה, בהודעה רצינו לומר כי אין נתק וכי הפגישות ממשיכות כרגיל".

באשר לאפשרות כי יוגש לבסוף כתב אישום נגד הרב אומר מקורב לרב כי "אנחנו מתמקדים כעת בפגישות עם היועץ המשפטי-לממשלה, מעבר לכך הכול בגדר שמועות".

בקרוב, אמור היועץ המשפטי לממשלה להכריע האם להגיש את כתב האישום נגד הרב פינטו והאם לחקור את הניצב הפורש מנשה ארביב, לשעבר ראש יחידת לה"ב 433.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות