הרב דוד לאו: "אין מניעה להעסיק משגיחות כשרות באולמות"

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו חוזר על אמירותיו ואומר כי אין בעיה שנשים ישמשו כמשגיחות כשרות מטעם הרבנות באולמות וכי העתירה בנושא לבג"ץ מיותרת (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד לאו (צילום: פלאש 90)

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו חוזר על אמירותיו ואומר כי אין בעיה שנשים ישמשו כמשגיחות כשרות מטעם הרבנות.

הרב לאו שהשתתף הבוקר (ראשון) במושב הפתיחה של הכנס השנתי של בעלי אולמות התייחס לעתירה של ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) שמבקשת לאשר לנשים לכהן כמשגיחות כשרות ואמר כי "העתירה לבג"ץ מיותרת משום שניתן להעסיק משגיחות כשרות באולמות".

בהמשך דבריו אמר הרב לאו כי הוא "תומך ברפורמה בתחום העסקת משגיחי כשרות, תוך הפעלת מנגנון העסקה באמצעות חברות כח אדם, כאשר יקבעו סדרי עבודה מוסדרים ומוסכמים. הרב הראשי אמר כי כיום הבעיה שהוא ניצב בפניה הינה חוסר יכולת אכיפה בשל מגבלות החוק, המאפשרות לרב העיר לעשות את כל העולה על רוחו".

איציק טייב, יו"ר הנהלת ההתאחדות, הצביע על שורה ארוכה של קשיים וכשלים בירוקרטיים ורגולטורים בפניהם ניצב בעל האולם בנושא ארנונה, רישוי ובנייה, העסקת בני נוער ותשלום שעות נוספות. הוא קרא לרשויות לאפשר לצעירים בוגרי צבא לעבוד באולמות במסגרת מסלול עבודה מועדפת.

ח"כ גילה גמליאל (הליכוד ביתנו) התחייבה במהלך הכנס "לפעול מול שרי הפנים והאוצר בפתרון הבעיות עליהן הצביע טייב. הצעד הראשון יהיה טיפול בהסדרת הארנונה מול שר הפנים, גדעון סער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר