בעקבות גל הפריצות: תושבי כפר חב"ד יאבטחו את החנויות

תופעת הגניבות ומקרי השוד שפוקדת לאחרונה את כפר חב"ד ממשיכה להדאיג את תושבי המקום, חמישים תושבים הקימו קבוצה שתסייע בכל מקרה חירום שיתרחש בכפר (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)

תופעת הגניבות ומקרי השוד שפוקדת לאחרונה את כפר חב"ד ממשיכה להדאיג את תושבי המקום הזועמים על מחדל לכאורה מצד גורמי אכיפת החוק האמונים על השמירה במקום. התושבים מתרעמים כיצד עד כה לא הצליחה המשטרה לעצור חשודים במקרים השונים.

התושבים לא חיכו למשטרה ולפני זמן מה, קבוצה של חמישים תושבים הקימה קבוצה ברשת החברתית WhatsApp, לשם יזרמו כל ההתראות על מקרי שוד, גניבה או כל מקרה חירום אחר המתרחש בכפר שיצריך סיוע מהתמתנדבים.

בקבוצה ניתן למנות בעלי עסקים כמו זלמן לפיסקר מנהל חנות המכולת "היפר ליפסקר" הממוקמת במרכז כפר חב"ד, שספגה גניבה המוערכת בעשרות אלפי שקלים.

"אנחנו מתכוונים לעשות שיתוף פעולה קודם כל מבחינה חברתית בכפר חב"ד, הקמנו קבוצה של מתנדבים שתעזור קצת יותר בעניין הזה של הפריצות. האמת שלאחרונה זו נהייתה ממש מגיפה פה", אומר ליפסקר.

בתוך כך ל"כיכר השבת" נודע כי הפריצה לחנותו של ליפסקר נעשה בידי שלושה רעולי פנים, האחד המתין ברכב מסוג מאזדה 6 שחורה, והשניים הנוספים פרצו לחנות ונטלו מכל הבא ליד.

קודם לכן הגיעו השניים אל מחסן לייבוא נעליים הממוקם מרחק קצר מהמכולת, השומר שהבחין בהם שאל לפשר הגעתם למקום, אך אילו השיבו כי טעו בדרכם ועזבו את המקום. "הם היו נראים יהודים", אמר השומר מאוחר יותר.

מתברר כי במחסן המדובר אירעה פריצה לפני חודש ימים, אז ספק הבעלים נזק הנאמד בקרוב למיליון שקלים ובשל כך החליט להציב שומר בפתח המקום, שמנע, לכאורה, גניבה נוספת אתמול בשעות הלילה.

הגניבות לא הסתיימו שם, ימים קודם לכן פרצו רעולי פנים למכולת הסמוכה אף היא לחנות של ליפסקר, לפי הדיווח גם שם הצליחו הגנבים לצאת עם שלל בשווי אלפי שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר