חרדי עובד בנק ישראל נגד נגידת הבנק קרנית פלוג: נפגעתי מדבריה

חרדי עובד בנק ישראל יוצא בחריפות נגד נגידת הבנק. ל"כיכר השבת" הוא אומר: "אני עובד בבנק שנים, גם בתקופתו של פישר, ולא שמעתי אותו מתבטא בדברים חריפים כאלה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

דבריה של נגידת בנק ישראל, קרנית פלוג ממשיכים להכות גלים: כזכור, פלוג אמרה כי הגורם המרכזי להאטה בצמיחה במשק הוא "מגמת הדמוגרפיה בישראל הכוללת גידול בשיעור החרדים והערבים והזדקנות האוכלוסייה". דבריה עוררו זעם גם בקרב חובשי כיפה הנמנים על עובדי הבנק.

אחד מהעובדים החרדים בבנק ישראל שוחח הבוקר עם "כיכר השבת" ומתח ביקורת על הנגידה: "אני עובד בבנק מספר שנים, גם בתקופתו של פישר ולא שמעתי אותו מתבטא בדברים חריפים כאלה, אני בטוח שדעותיו לא שונות משל קרנית פלוג אבל הוא לפחות לא העז לומר אותם בגלוי".

העובד אומר כי גם אם יש צדק בדבריה - מוטב היה שלא תאמר זאת בגלוי: "נניח והיא צודקת, ולדעתי יש מעט מן הצדק, אבל למה להגיד אותם בכנס, למה לעורר סערות ציבוריות אצל החרדים? עכשיו אנחנו - עובדי הבנק נהפוך לסדין אדום בקרב האוכלוסייה החרדית".

"בתור חובש כיפה שגם כך אני בן המיעוטים כאן, נפגעתי מדבריה שייוחסו למגזר ממנו אני בא. אני מקווה שהיא לא תעשה זאת שוב. כי אם כן אני אבקש לשוחח איתה ולהעביר את הדברים שהחרדים כן רוצים לצאת לשוק העבודה ופשוט ישנם מעסיקים שלא רוצים אותם ומכאן הבעיה מתחילה ושם היא נגמרת". הוסיף העובד.

תגובת בנק ישראל: "הנגידה מצרה על האופן בו סוקר נאומה אתמול בחלק מכלי התקשורת החרדיים. לא היה בדבריה אף מסר או נתון שניתן היה לפרש אותו כמתקפה על מגזר כזה או אחר, אפילו להיפך. היא הדגישה כי הציגה את הנתונים הכלכליים ואת התחזיות הדמוגרפיות, שאינם חדשים, על מנת להדגיש את האתגר שעומד בפני המשק הישראלי, כולו, בנסותו להמשיך ולשפר את רמת החיים של כל אזרחי ישראל, ללא כל הבדל מגזרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר