אלעד: אלמונים פרצו לישיבת "כנסת יחזקאל"

בסוף השבוע נפרצו חדרי הפנימייה בישיבת "כנסת יחזקאל" באלעד, בעת שהתלמידים נסעו להשתתף בחתונת בן ראש הישיבה. מהמקום נגנבו חפצים יקרי ערך ואלפי שקלים (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שר הפנים גדעון סער בביקור בישיבה (צילום: אלי קובין, לשכת ראש העיר אלעד)

בסוף השבוע האחרון התרחשה פריצה לישיבת "כנסת יחזקאל" בעיר אלעד, המונה למעלה מ-200 תלמידים. מהמקום נגנבו חפצים יקרי ערך ועוד אלפי שקלים במזומן, השייכים לבחורים.

תלמידי הישיבה נסעו להשתתף בחתונת ירוחם אטינגר, בנו של הרב ברוך מרדכי אטינגר ראש הישיבה, שהתקיימה באולמי "שירת ירושלים" ברחוב כנפי נשרים בירושלים. כשחזרו למתחם הישיבה, שעה לאחר חצות הלילה, חשכו עיניהם למראה ההרס בחדריהם.

"הפורצים הצליחו לגנוב שתי שעוני יוקרה של חתנים שהאחד מהם מתחתן בעוד שבוע. הם גנבו עוד בשמים ואלפי שקלים במזומן", סיפר תלמיד בישיבה בשיחה עם "כיכר השבת".

אחד השכנים סיפר על שעיניו ראו: "ראינו עשרה בני נוער יוצאים מבניין הישבה עם השלל בידיהם. הם יצאו ממסיבה שערך להם ראש העיר, ישראל פרוש, באולם הסמוך לישיבה. מסיבה שנערכת מידי תקופה כדי לחזק ולעודד את נוער השוליים".

בחודש הקודם התרחשה בישיבה פריצה דומה, הפורצים הצליחו לשים את ידיהם על מאות שקלים שהושארו בחדרי הפנימייה. לדברי התלמידים, המשטרה גבתה עדויות אך עד היום לא נעשה דבר.

שמה של הישיבה נקשר באחרונה בבקשה שהגישה לבית המשפט העליון באמצעות עו"ד שמחה דן רוטמן, בה התבקש בית המשפט לבטל את החלטתו האוסרת תקצוב חרדים שגיוסם נדחה, וזאת מכיוון שהישיבות החרדיות לא צורפו כצד להליך, "זאת על אף שלא הייתה כל מניעה מצד העותרים לצרף את המבקשת כצד, וזאת על אף שאין כל ספק שהשלכות ההליך וצו הביניים נוגעות למבקשת באופן ישיר".

העמותה החרדית ביקשה לבטל באופן מיידי את ההחלטה, ולאפשר לה להגיב ולתת תשובה לעתירת הארגונים החילונים. בין הארגונים שעתרו, כזכור, נמצאים חדו"ש, ישראל חופשית, הפורום לשוויון בנטל וח"כ לשעבר רוני בריזון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר