רעולי פנים פרצו למשרדי 'חסדי נעמי'; הותירו נזק של אלפי שקלים

בשעה 11:30 בבוקר יום שבת הגיעו אלמונים רעולי פנים למשרדי ארגון החסד "חסדי נעמי" בבני ברק והותירו נזק של אלפי שקלים. המנכ"ל ל'כיכר השבת': "הם קדחו, שברו והרסו" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משרדי הארגון, הבוקר (צילום: מצלמות אבטחה)

בשעה 11:30 בבוקר יום שבת הגיעו אלמונים למשרדי ארגון החסד "חסדי נעמי" ברחוב בר יוחאי בבני ברק, חדרו אל המשרדים וביצעו את זממם. התוצאה: נזק של אלפי שקלים ושיתוק יכולת העבודה במשרדים.

הרב יוסף כהן, מנכ"ל הארגון, סיפר הבוקר בשיחה עם "כיכר השבת" על שאירע: "הייתה להם עבודה של כמה שעות טובות, הם קדחו, שברו והרסו. בין משרד למשרד יש דלת פלדלת לאור זאת הם שברו את הקירות. לקחו את הכספת לכיוון היציאה מהמשרד, הם ראו שהיא מאוד כבדה ולכן לא יכלו להזיז אותה יותר מידי, הם הפכו אותה ופרצו אותה מלמטה".

שעות לאחר שחוקרי המשטרה הגיעו למקום, מצאו החוקרים שמונה קליעים של אקדח. "העסק מתחיל להיות מורכב. רואים גם רעולי פנים במצלמות", אמר דובר הארגון משה כהן.

הבוקר הגיע המנכ"ל למקום הפריצה, את פניו קיבלו עובדות המקום כשמעיניהם זולגות דמעות של פחד וצער, הוא עצמו הגיע חדור אמונה וניסה לעודדם: "אמרתי לעבודות שאני לא בוכה. צריך להודות לקדוש ברוך הוא שלא שרפו את המקום, אם עשו דברים כאלה גרועים אז מה הבעיה לזרוק גפרור. תודה רבה לה' שהם לא זרקו והשאירו כך".

הגניבה הזו מצטרפת לשורת מקרים מסוג שזה שהתרחשו באותו חודש - סמוך לפורים. לפני 15 שנה אלמונים פרצו לביתו של המנכ"ל ובאיומים שדדו ממנו ואשתו אלפי שקלים. בשנים שלאחר מכן, במשך שלוש שנים האלמונים פרצו למשרדים עצמם, השבת זו הייתה הפריצה הרביעית במספר.

למרות שהמשרדים מרושתים באמצעי אבטחה, העובדה הזו לא מנעה מהם לחזור למקום ולבצע את הוונדליזם: "תראה כל הבניין מסורג, יש אזעקה ויש חברת שמירה, הם שמעו אזעקה והגיעו למקום אך לא ראו דבר חשוד. השאירו פתק על הדלת והלכו. הגנבים ידעו שחברת השמירה צריכה להגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר