סוער בוועדה • ח"כ יעקב אשר לאלי כהן: "שב בשקט"

בדיון בוועדת הפנים על הבחירות החוזרות בבית שמש ובנצרת, התפתח עימות חריף בין ח"כ יעקב אשר למועמג החילוני אלי כהן, בשיאו של העימות הוצא ח"כ אשר החוצה. צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |

ועדת הפנים של הכנסת דנה הבוקר (שני) בבחירות החוזרות בבית שמש ונצרת, במהלך הדיון התפתחה מהומה בין חברי הכנסת החרדים ליו"ר הוועדה ח"כ מירי רגב (הליכוד ביתנו) שבשיאה הוצא ח"כ יעקב אשר ממליאת הוועדה.

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) תקף במהלך הדיון את ח"כ רגב שאמרה לו שייצא מהדיון: "כאן זה לא מרכז הליכוד, אלי כהן הוא פרובוקטור, סתימת פיות ע"י יו"ר הוועדה ח"כ רגב היא שערורייתית ובלתי נתפסת, ההסתה לא תעזור לכם, תוצאות הבחירות יקבעו בקלפי, ושם בעז"ה ננצח".

במהלך הדיון התפתח עימות בין אשר לאלי כהן, מועמד החילונים לראשות בית שמש, ח"כ אשר תקף אותו ואמר: "אתה לא חבר כנסת, אתה אפילו לא ראש עיר, תשב בשקט. תשב בשקט. קצת כבוד".

אלי כהן השיב לו ואמר: "אני בן-אדם, תן גם אתה קצת כבוד".

ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) פנה ליו"ר ועדת הפנים רגב לאחר שהתבטאה ואמרה שהמתים מצביעים בבית שמש: "רשעים בחייהם קרויים מתים. עדת הפנים הפכה למטה הבחירות המאוחד של אויבי החרדים בבית שמש".

"לפני הבחירות קיימתם דיון והוריתם למשטרה להתרכז בזיופים הצפויים בקלפיות החרדים בבית שמש. אין זה פלא שהמשטרה לא מצאה שלושים זיופים בשום מקום בארץ לא בקיבוצים לא בעיריות. מליוני אנשים במאות רשויות הצביעו ורק בבית שמש מצאתם את העבריינים כשאתם מגייסים את המשטרה ומערבים את הצבא למלחמה בחרדים.

"אתם הורסים את בסיס הדמוקרטיה ותזכרו מה קורה בקייב בסוריה ובמצרים. הליכוד מביא אנרכיה במדינה וזו סכנה לכל אזרח. גם יאנקוביץ ברח מארמונו במסוק", אמר אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות