חוצפה בכיפה סרוגה

הדתיים לאומיים נגד העצרת החרדית: "אסור להשתתף"

לאחר שרבנים רבים הנמנים על הציבור הדתי לאומי חתמו על קריאה להשתתף בעצרת הענק לחיזוק עולם התורה, קורא הרב חיים דרוקמן יושב ראש מרכז בני עקיבא לציבור הדתי לאומי שלא להשתתף בה: "מדינת ישראל נלחמת נגד מלכות שמים? אני מזועזע, אין להשתתף". יו"ר רבני "דרך אמונה" הדתי הודיע על ביטול השתתפותו (חרדים,ארץ)

נגד גדולי ישראל, הר' חיים דרוקמן (צילום: פלאש 90)

רבני המגזר הדתי לאומי נגד גדולי ישראל החרדים: הרב חיים דרוקמן, יושב ראש מרכז ישיבות 'בני עקיבא' ואחד הרבנים המוכרים במגזר הדתי לאומי, הודיע הערב (מוצאי שבת) כי הוא מתנגד לעצרת ההמונים החרדית שנועדה כהוראת הגראי"ל שטיינמן לקדש שם שמיים.

בשיחה לחדשות ערוץ 2 סיפר הר' דרוקמן כי הוא "מתקומם כל כולו" אל מול מסרי העצרת. "מדינת ישראל נלחמת נגד מלכות שמים? אני מזועזע מאמירות כאלה ומתקומם" הוסיף ופסק כי "אין להשתתף בהפגנה הזו".

הר' דרוקמן הוסיף לבקר את מחאתם וחרדתם של גדולי ומאורי הדור מרדיפת עולם התורה: "איפה אנחנו חיים? אנחנו חיים במדינת ישראל ברוך השם וצריך להודות על כך גם אם יש לי ביקורת".

ערב העצרת, ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת' (צילום: ישראל כהן)

בתוך כך, מפרסם הערב אתר האינטרנט "סרוגים" כי הרב ברוך אפרתי, יו"ר רבני "דרך אמונה" החרד"לי הודיע על ביטול השתתפותו בעצרת ההמונים.

לפי הדיווח ב"סרוגים", חברי קהילה רבים פנו לרב אפרתי ואמרו לו כי השתתפותו בעצרת תתפרש בטעות כהתנגדות למדינת ישראל וצה"ל, כשבעקבות הדברים החליט הר' אפרתי שלא להגיע לעצרת.

"מתוך כבוד לתחושות חברי קהילתי האהובה, החלטתי להמנע מהשתתפות בעצרת, על אף שאני תומך בכאב העולם החרדי, ומתנגד לחוק הגיוס הנוכחי" מסר הרב אפרתי לסרוגים.

בשבוע שעבר, ביקר גורם חרדי תורני את מכתב התמיכה ששלח הר' חיים דרוקמן לצד רבנים דת"לים נוספים לבנימין נתניהו בעניין השמירה על ארץ ישראל. "החרדים נלחמים על התורה, הדתיים לאומיים נלחמים על האדמה" אמר הגורם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות