נוסעת חילונית: "החרדים הזבלים תקפו אותי"

חילונית שנסעה בקו 422 לירושלים טוענת כי התקפה על ידי נוסעים חרדים • הנוסעים טוענים מנגד כי הנוסעת הורחקה על ידי הנהג לספסלים האחוריים בגלל שהפריעה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אוטובוס בשכונה חרדית (צילום אילוסטרציה: פלאש 90 למצולמים ולמצולמות אין קשר לנאמר בכתבה)

בשעה 19:45 במוצאי שבת האחרון יצאו עשרות חרדים תושבי העיר בני ברק אל ירושלים באוטובוס קו 422 של חברת קונקס, נסיעה שבסופה ספגו קללות ונאצות מצד נוסעת חילונית תוך שהיא מנסה לעורר פרובוקציה: "החרדים הזבלים תקפו אותי".

בקדמת האוטובוס ישבה בחורה חילונית, איש מהנוסעים החרדים לא העיר לה על כך וזאת בעקבות החוק שקובע כי מותר לה לשבת היכן שתרצה. הנוסעים סיפרו בשיחה עם "כיכר השבת" כי אותה נוסעת הפרה את שלוות הנסיעה: "לאחר זמן מה, הנהג ביקש ממנה לעבור לספסלים האחוריים בעקבות כך שהיא שוחחה בסמרטפון - סיטואציה שהפריעה לנהג".

הנוסעת סירבה ובשל כך עצר הנהג את האוטובוס בצידי הדרך באזור צומת שילת, "תעברי לספסל האחורי או שאני לא ממשיך בנסיעה", איים הנהג. "לא רוצה", השיבה הנוסעת.

הנוסעים המומים נגשו אליה בתחינה "תעברי אחורה, את מעכבת את כולם". לבסוף נאותה הנוסעת לעבור לספסלים האחוריים תוך שהיא ממטירה קללות ונאצות לעבר הנוסעים החרדים.

הסגה לא הסתיימה כאן, בהתקרב האוטובוס אל המחסום בכביש 443, ניגשה הנוסעת אל החייל שעלה לאוטובוס בכדי לבצע בדיקה ביטחונית, באומרה: "החרדים הזבלים תקפו אותי". החייל ביקש ממנה להגיש תלונה במשטרה, למרות הסברו של נהג האוטובוס החילוני.

הנהג הורשה להמשיך בנסיעתו, בהתקרבו לתחנת האוטובוס בגבעת זאב, ביקשה הנוסעת לרדת, כשהדלת נפתחה פרצו פנימה חמישה אנשים, שלדברי הנוסעים הכו באכזריות את הנהג תוך שהם מתיזים גז מדמיע לעבר הנוסעים כולם.

המשטרה שהוזעקה למקום, הגיעה רק לאחר כמחצית השעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר