עין רואה

חשד בבני ברק: שני צלמים תיעדו זוגות חרדים בסתר

בהלה בבני ברק: בעל סטודיו לצילום בעיר וצלם נוסף שעבד עמו נעצרו בחשד שהזמינו אל הסטודיו זוגות חרדים - אותם צילמו בחתונתם, כדי לצפות בתמונות מהחתונה, השאירו את הזוגות לבד, ותיעדו אותם ללא ידיעתם תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותם. בית המשפט שחרר אותם למעצר בית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בהלה בעיר התורה והחסידות: חוקרי משטרת מרחב דן עצרו אמש (שני) בעל סטודיו לצילום בבני ברק בן 38 ועוזרו, צלם נוסף בן 28 בחשד שתיעדו זוגות חרדיים ללא ידיעתם תוך חדירה ופגיעה בפרטיותם.

על פי החשד, השניים, צלמים מוכרים במגזר החרדי, הזמינו לסטודיו זוגות חרדים, לאחר שצילמו בחתונתם, כדי שיצפו בתמונות מהחתונה.

הצלמים, כך לפי החשד, השאירו את הזוגות לבד בחדר בו הציבו מיטה ובקבוק יין, באדיבותו, כביכול, של בעל הבית, כשהם מתעדים במצלמות הנסתרות את הזוגות שחשו חופשיים, וזאת ללא ידיעתם.

השניים הובאו הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, המשטרה דרשה להאריך את מעצרם בגין העבירות החמורות אך ביהמ"ש החליט לשחררם למעצר בית.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספרים ידידיהם של הצלמים המוכרים כי הם בהלם גדול מהמעצר. לדבריהם, "מדובר באנשים משלנו, שמצלמים כל ערב בחתונות חרדיות בבני ברק וירושלים, אנחנו מקווים שהסיפור הזה לא נכון".

ידיד נוסף של בעל הסטודיו מבהיר כי קשה לו להאמין על ידידיו שעשו מעשים כאלו חמורים וכי לדבריו "מדובר באנשים יראי שמיים".

"אולי מישהו ניסה להעליל עליהם עלילה שפלה וזדונית", הוא אומר.

כך או כך, הסיפור עשוי לעורר סערה גדולה, מאחר ואם החשדות נכונים, הרי שטרם ידוע מי הזוגות שתועדו והאם או היכן הופצו תמונותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר