בית שמש: אברהם לוונטל מ"טוב" הודיע על תמיכתו באלי כהן

שוב גורמים חרדים תומכים במועמד חילוני על פני מועמד חרדי. אברהם לוונטל איש תנועת "טוב" בבית שמש הודיע על תמיכתו באלי כהן. "הרצון המובהק של מרבית המצביעים" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי כהן (צילום: פלאש 90)

הבחירות בבית שמש: ב"טוב", התנועה שלא עברה את אחוז החסימה בעיר בבחירות האחרונות ומתמודדת גם בבחירות החוזרות, לא תומכים בצורה אחידה במועמד לראשות העיר. לאחר הודעת גורמים בתנועה על תמיכתם במשה אבוטבול החרדי, אברהם לוונטל החבר בתנועה הודיע כי יתמוך במועמד החילוני אלי כהן.

"הסיבה העיקרית לתמיכה של תנועת טוב בבחירות האחרונות באלי כהן הי"ו היא לא בגלל הבטחות למשרות, אלא בגלל המקצועיות והמיומנויות של האיש בניהול מערכות גדולות, בגלל אמונתו שבית שמש שייכת לכולם, חרדים, דתיים וחילונים" צוטט לוונטל בערוץ 7.

הוא הוסיף שתמיכתו נובעת גם "בגלל הרצון הכן והאמיתי של האיש בהצלחתה של תנועת טוב כתנועה המהווה גשר בין חרדים ושאינם חרדים, וכפרטנרים להשגת שלום והבנה בין האוכלוסיות השונות בעיר. ללא ספק החלטה זו משקפת את הרצון המובהק של מרבית מצביעי טוב".

אלי כהן הודה ללוונטל על התמיכה בו: "אני שמח מאד לצרף אלי אנשים טובים מכל קצוות האוכלוסייה בעיר, וחשוב לי להדגיש שלא הייתה ולא תהיה מלחמת דת בבית שמש. נעשה הכל כדי שכולם יקבלו את המגיע להם בשוויוניות, בהגינות ובמקצועיות" אמר כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר