הרב דוד זיכרמן: להתנצל בפני הרב חיים דרוקמן

הרב דוד זיכרמן, מאנשי "בני תורה", סבור כי יש להתנצל בפני הרב הציוני דתי חיים דרוקמן בגין השמטת תואר "הרב" משמו ב"יתד נאמן". "זו טעות גדולה", אמר הרב זיכרמן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב דוד זיכרמן (צילום: שלומי כהן)

הקרע בין הציבור החרדי לציונות הדתית: בתחילת השבוע, פרסם העיתון הליטאי "יתד נאמן" את דבריו של הרב חיים דרוקמן - מראשי רבני הציונות הדתית שקרא לא לקחת חלק בעצרת המיליון, כאשר התואר "הרב" מושמט ממנו. הדבר גרם לגורמים תורניים ופוליטיים בציונות הדתית לצאת חוצץ כנגד העיתון ואף להחרים את העצרת.

חלק מהציונים הדתיים הזועמים, אף איימו לקיים הפגנה בשבוע הקרוב אל מול משרדי מערכת העיתון בבני ברק, זאת במחאה על מה שהם מכנים "זלזול במנהיג הרוחני של הציבור הדתי לאומי".

בסוף השבוע, מגיעה תמיכה מפתיעה בר' דרוקמן - דווקא מפיו של הרב דוד זיכרמן מראשי תנועת "בני תורה".

למרות הרב דרוקמן: דתיים לאומיים בעצרת החרדית (צילום: ישי כהן)

בראיון לעיתון הדתי לאומי "בשבע" אומר הרב זיכרמן כי זו היתה טעות קשה לפגוע ברב דרוקמן וכי יש להתנצל על כך ולבקש ממנו סליחה. "לא מקובל בשום פנים ואופן לפגוע כך ברבנים", אומר הרב זיכרמן לעיתון ומוסיף: "זה לא היה צריך לקרות, זו טעות אחת גדולה - מעשה שטן, היה מקום לבקש סליחה".

עם זאת, טוען הרב זיכרמן כי היה מקום לציונות הדתית להתעלות מעל הפגיעה ולהשתתף בכל זאת בהפגנת המחאה. "אני משווה זאת", הוא אומר, "לילדים בתוך משפחה. כל זמן שהאב חי ניתן לריב, אבל כשהאב שוכב בטיפול נמרץ יש לאחד כוחות ולשתף פעולה. לעשות הפסקת אש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר