למרות מסע הרדיפה

האמת של הציבור החרדי ניצחה: משה אבוטבול נבחר שוב

מסע רדיפה והסתה, עתירה לבית משפט וקמפיין מתלהם - כל אלו לא עזרו לאלי כהן ותושביה החילונים של בית שמש לזכות בראשות העיר. הלילה (רביעי), לאחר שעות ארוכות של מתח, הוכרע באופן סופי כי ראש העיר של בית שמש הוא משה אבוטבול. ברחובות בית שמש החרדים חוגגים את ההישג בקרב על אופיה של העיר. ראש העיר משה אבוטבול לכיכר השבת: "האהבה היא זו שניצחה" • סיקור מיוחד (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
החגיגות בבית שמש, הלילה (צילום: שלומי כהן)

האמת של הציבור החרדי ניצחה: העיר בית שמש מתעוררת היום (רביעי) לבוקר שאחרי הבחירות כשמשה אבוטבול - מועמדם של גדולי ישראל, ניצח את המערכה ונבחר שוב לראשות העיר בית שמש. לאחר שעות מורטות עצבים, ומתח גדול, הגיעה ספירת קולות התושבים לסיומה, ומשה אבוטבול נבחר לכהן פעם נוספת כראש העיר של בית שמש.

"האהבה ניצחה" אומר אבוטבול בשיחה עם אתר 'כיכר השבת', "אנחנו שמחים שבכוח האהבה שלנו אנחנו בעזרת השם יוצאים לדרך חדשה וחיבוק של כל תושבי בית שמש, הוכח שלא הייתה פה שיטה של זיוף ולא כלום".

אבוטבול הוסיף ואמר: "אני מזמין את כולם לקואליציה, גם את אלי כהן. ניצחנו במספר דומה לבחירות הקודמות. תודה רבה לבית המשפט".

החגיגות בבית שמש, הלילה (צילום: איציק גרובייס - הכוורת)

אבוטבול במהלך הלילה הדרמטי (צילום: שלומי כהן)

מדובר בניצחון גדול לציבור החרדי בישראל בכלל ובבית שמש בפרט, בה נאבקו מול התקשורת שהריצה את המועמד החילוני אלי כהן, כמו כן מדובר בניצחון על בית המשפט העליון שהורה לקיים בחירות חוזרות.

המשמעות הנוספת של תוצאות הבחירות היא שהעיר בית שמש נכבשה סופית על ידי הציבור החרדי, והוא זה שישלוט בה.

מי שהולך הלילה לישון עם חיוך הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי שפעל בכל החודש האחרון מידי יום למען אבוטבול, והוא אחד החתומים על ניצחונו של אבוטבול, בשל העובדה שהצליח להביא קולות מאזור בית שמש הישנה ובכך ניצח פעם נוספת את יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו שפעלו ועבדו למען אלי כהן.

פוליטיקאי נוסף שיכול לרשום הפסד כואב הוא השר יאיר לפיד, שהבעיר את בית שמש עם התחקיר שהגיש ב'אולפן שישי' בחדשות ערוץ 2, ערב כניסתו לפוליטיקה, והלילה נכשל כאשר בית שמש נשארת חרדית.

עוקבים אחר תוצאות הבחירות, הלילה (צילום: שלומי כהן)
חברי הכנסת של ש"ס עוקבים אחר התוצאות, הלילה (צילום: שלומי כהן)

בתנועת ש"ס יכולים להיות רגועים מבחינה נוספת, זו הפעם הראשונה שש"ס מתמודדת בבחירות ללא מנהיגה הרוחנית מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ומצליחה לנצח.

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר הלילה בשיחה שקיים עם "כיכר השבת": "מזל טוב לציבור החרדי, זה ניצחון של כל עם ישראל. ליהודים הייתה אורה ושמחה, זה ניצחון של כל גדולי ישראל, זה ניצחון של הפעילים, הוכחנו שאפשר לנצח הכל באחדות. מהיום הציבור החרדי מאוחד, אין יותר מחלוקות".

"הבאנו חיוך לציבור החרדי, ניצחנו נגד כל הסיכויים, אחוז ההצבעה היה מטורף, קרה לנו נס, גדלנו באחוזים רבים בבית שמש הישנה. עלינו שם בשלושים אחוז. משה אבוטבול יחבק את כולם, ובעז"ה נעבוד ביחד".

ח"כ אלי ישי, בירך גם הוא על ההישג בבחירות ואמר ל"כיכר השבת": "זו שמחה גדולה מאוד, אנחנו מודים לבורא עולם, זה ניצחון התורה, ניצחון גדולי ישראל, האהבה והאחדות ניצחה את השנאה. אין ספק שמרן משמיים התפלל עליו, זה הכל בגלל התורה, אני משוכנע".

"גם בבחירות הקודמות הוא נבחר כנגד כל הסיכויים", הוסיף ח"כ ישי, "הציבור בחר באחדות ונגד ההסתה".

החגיגות בעיר, הלילה (צילומים: שלומי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר