בעלי גמ"ח ביגוד במודיעין עילית: פקחי העירייה הזיקו לנו

פקחי עיריית מודיעין עילית פשטו הבוקר על גמ"ח הביגוד "מיד ליעד" בעיר, כדי לאסוף את פחי העירייה, כלשונם, תוך שהם גורמים, לטענת בעלי הגמ"ח, לנזק גדול לביגוד (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הבלגן בחצר לאחר ביקור הפקחים (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הבוקר (רביעי) הגיעו פקחי עיריית מודיעין עילית לבית משפחת וייס ברחוב הריטב"א בשכונת נאות הפסגה בעיר, זאת במטרה לקחת לידם את "פחי האשפה השייכים לעירייה", כלשונם.

לפי בעלי המקום, הם גרמו לנזק רב וכי מדובר בצעד ישיר להתנכלות חמורה מצד העירייה כנגד הגמ"ח "מיד ליעד" השייך לאשתו. "הם התנהגו כמו גנבים בלילה", הוא מדגיש שוב ושוב בשיחה עם "כיכר השבת".

גמ"ח "מיד ליעד" ביגוד היינו גמ"ח ענק של בגדים יד שניה שכל תושבי מודיעין עילית נהנים ממנו - גם הנותנים וגם המקבלים.

בערב פסח עברו שם אלפי שקיות, כ-10 טון סחורה, הגמ"ח היחיד שהסכים לקבל עד ערב פסח ואף ניהל מכירה של בגדים לחג עד הרגע האחרון ממש.

בחצר הבית ברחוב הריטב"א מתנהלת פעילות מאומצת כמעט בכל שעות היממה, מיון סידור כיבוס והעברה למכירה, ומאות משפחות ביקרו במכירה המסודרת וקנו בשקלים בודדים ביגוד לחג, נעלים, משחקים, מצעים ועוד.

לפי משפחת וייס, הפקחים פרצו לחצר הגמ"ח ורוקנו כמויות עצומות של בגדים ושפכו אותם על הרצפה, ובכך הלכו לטמיון שעות רבות של עבודה לתועלת הציבור, ונזק רב לבגדים לאחר מיון העומדים למכירה.

אברהם וייס מארגון "יד ליעד" סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על שהתרחש הבוקר בחצר ביתו: "אנשים מוסרים לנו בגדים במצב טוב ואנחנו מביאים אותנו למשפחות במצב כלכלי קשה, פקחי העירייה פרצו לחצר הבית שלי היכן שמתקיים מיון הבגדים, הם באו לקחת שלושה פחי אשפה שבתוכם היו בגדים, והרסו סחורה ושעות רבות של עבודה על ידי מתנדבות".

בעל הבית קובל על כך שפקחי העירייה התנהגו באופן בלתי הולם: "ביקשתי מהם צו, אמרתי לפקחים שהם יכולים להיכנס כמו בני אדם דרך דלת הבית ולא דרך החצר כגנבים בלילה, והם נשארו בשלהם. הפקחים אמרו לפועלים שלהם להפוך את כל הסחורה".

מעיריית מודיעין עילית טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר