לוחמי הסייבר העתיידיים לומדים לעילוי נשמת הנופלים

תלמידי בית המדרש החרדי "ישורון", המשלב לימודי קודש עם לימודי טכנולוגיה, פקדו אתמול את קברי קדושי חברון ממאורעות תרפ"ט והודיעו כי ילמדו תורה לע"נ הנופלים (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תלמידי בית המדרש החרדי "ישורון", המשלב לימודי קודש עם לימודי טכנולוגיה, כהכנה לשירות צבאי או אזרחי, פקדו אתמול (ראשון), ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, את קברי קדושי חברון ממאורעות תרפ"ט.

בסיום היום, ערכו רבני ותלמידי בית המדרש עצרת זיכרון באנדרטת האלון הבודד בגוש עציון, ביו ה' באייר, המציין את יום נפילת הגוש.

ראש בית המדרש, הרב כרמי גרוס, אמר כי לימוד התורה של תלמידיו ביום הזיכרון, יוקדש כולו לעילוי נשמת הנופלים.

בבית המדרש החרדי ישורון, המשלב לימודי תורה יחד עם רכישת מקצוע יוקרתי ושילוב שירות בצה"ל במסגרת חרדית, לומדים צעירים חרדים המנהלים סדר יום תורני מבוקר ועד ערב, ואולם בשבע בערב הם מחליפים את הגמרות בבית המדרש, בשיעורים באולם ההרצאות הסמוך, שם הם לומדים את מדעי המחשב באופן כללי, ולוחמת סייבר באופן פרטי.

בית המדרש פועל במסגרת קדם צבאית המתפרסת על ארבע שנים, תלמידיו רוכשים מקצוע ייחודי שיאפשר להם לשרת במקצועות המחשב בין השאר ב"לוחמת סייבר" בהמשך המסלול.

"ייחודה של התכנית, בהכשרת התלמידים לא רק לשרות צבאי משמעותי", אומר האלוף במיל אודי אדם, יו"ר התעשייה הצבאית וחבר הוועדה המייעצת, "אלא גם לשוק התעסוקה ובמקצועות איכותיים, כך שיוכלו בסיום התכנית - לפרנס משפחה בכבוד. זאת, תוך הקפדה על שימור המגזריות ורמה תורנית גבוהה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר