בעקבות הלחץ: אירוע נפרד לחרדים מתנדבי השירות האזרחי

החרדים לא ישתתפו באירוע ההצדעה השנתי למתנדבי השירות האזרחי, זאת בשל העובדה כי האירוע לא עומד בגדרי הצניעות • למתנדבים החרדים יתקיים אירוע נפרד (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

בגלל חוסר צניעות החרדים לא ישתתפו בהצדעה למתנדבי השירות האזרחי: היום (ראשון) יתקיים אירוע ההצדעה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, שיתקיים בהר הרצל בירושלים. בהזמנה שהופצה למשרתים כולם נכתב כי באירוע תתקיים הופעת אומן. המשרתים החרדים הביעו מחאה נוכח ההופעה שמתקיימת בימי ספירת העומר ובשל היותו של האירוע במתכונת הנוגדת את הלכות הצניעות, במנהלת השירות הוחלט לתת לחרדים פטור מההגעה לאירוע.

האירוע היום הוא חלק משורת אירועים אותם יקיימו בשירות האזרחי לאומי, מדובר בשבוע הוקרה במהלכו יתקיים יום עיון בנושא השירות האזרחי לאומי במגזר החרדי כמו גם יום עיון בנושא-השירות האזרחי-לאומי במגזר המיעוטים ויום למידה בנושא - המעטפת עבור צעירים בסיכון.

באירוע יום העיון לציבור החרדי ישתתפו האלוף עמוס ידלין שידבר על אתגרי הביטחון הלאומי. ד"ר יהודה בן מאיר שימסור הרצאה על "קולו של העם - דעת הקהל בישראל בסוגיות הביטחון הלאומי. פרופסור יוסי שלהב על מגמות ושינויים בתעסוקה במגזר החרדי. ד"ר חיים זיכרמן ישוחח עם המשרתים החרדים על השתלבות החברה החרדית בחברה הישראלית ותא"ל במיל' מאיר אלרן ישוחח אף הוא על השתלבות החרדים בחברה האזרחית בישראל.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר – שלום ג'רבי: "מנהלת השירות האזרחי – לאומי מצדיעה לאלפי בני ובנות השירות אשר מתנדבים במגוון תפקידים מידי יום ביומו ותורמים משמעותית לחברה בישראל. מדינת ישראל חייבת תודה גדולה לאותם מתנדבים שבחרו לשרת ולתרום לקהילה ולחברה במסירות אין קץ".

במנהלת השירות לאומי-אזרחי אישרו את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמרו כי "בשל השתתפות של בנות ובגלל שהאירוע הולך להיות מעורב, המשרתים החרדים קיבלו פטור מלהשתתף באירוע ההצדעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר