ניצלו בנס

בדואים רגמו בני זוג חרדים באבנים: "ראינו את המוות"

שליח חב"ד באזור הדרום, עשה אמש את דרכו אל ביתו יחד עם רעייתו, אך הנסיעה השגרתית הפכה למסוכנת ממש כאשר רכב ובו מספר בדואים הגיח לעברם בכביש 25 תוך שהם מיידים לעברם אבנים וחוסמים את דרכם. "ראיתי את המוות לנגד עיניי", הוא משחזר את האימה בשיחה עם "כיכר השבת" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"ראיתי את המוות לנגד עיניי": בשעה 23:30 אמש (שני) נסע שליח חב"ד באזור הדרום אל עבר ביתו, הנסיעה שעוברת באופן קבוע כשבשגרה, הפכה למסוכנת לחייו ולחיי אשתו שנסעה עמו.

במהלך עצירתו בצדי כביש 25 לכיוון באר שבע-דימונה, רכב ובו בדואים הגיח לעברם תוך שהיושבים בו מיידים לעברם הנוסעים החרדים אבנים על מנת לפגוע בהם.

שעות לאחר התרחשות האירוע, הזוג החרדי, יושבים בביתם בדרום הארץ ומנסים לעכל את אשר האירוע ממנו הם יצאו באורח נס ללא פגע פיזי.

בשיחה עם "כיכר השבת" משחזר אב המשפחה את אשר אירע: "נסעתי לצד הכביש ופתאום שמעתי רעש של מכונית, אני מסתכל ורואה ממרחק, מכיוון החולות, רכב גדול שנוסע במהירות בלי אורות דלוקים, הבנתי שיש פה משהו חבלני".

"רצתי לתא הנהג, עד שסגרתי את הדלת הם עצרו בסמוך אלינו ומתוך הרכב שלהם יצא אדם תוך שהוא צועק לעברינו ומתכופף להרים אבן", הוא משחזר.

מסע החילוץ היה סבוך לאחר שאלו חסמו את רכבו בשני כיוונים: "הבעיה שלי הייתה שאני לא יכול לנסוע קדימה כי הם חוסמים את הרכב, נסעתי רברס והחלטתי שאני עוקף אותם מימין ואז שובר שמאלה חזרה אל הכביש וכך עשיתי. הם נסעו רברס ונתקעו ברכב שלי.

"הבנתי שמדובר בחיים או מוות", הוא מוסיף לתאר את הרגעים הקריטיים, "התחלתי לנסוע במהירות מטורפת, הצלחתי לנסוע אך הם היו אחריי. אחרי כמה דקות כבר לא ראיתי אותם".

אב המשפחה אומר כי הוא ואשתו חשבו כי אלו הדקות האחרונות בחייהם: "ראיתי את המוות לנגד עיניי. אשתי שהייתה גם היא ברכב אמרה לי 'ישראל אין מה לעשות'".

בתום האירוע, כוחות המשטרה הוזעקו למקום בניסיון לצוד אחר מידי האבנים אך אלו טרם אותרו. הזוג החרדי הגיש תלונה בתחנת המשטרה בבאר שבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר