אלעד מתאחדת: עצרת תפילה לאור האסונות

בעקבות ריבוי האסונות בעיר החרדית אלעד, החליטו רבני העיר, הרב שלמה זלמן גרוסמן והרב מרדכי מלכה, לקיים בערב ראש חודש עצרת תפילה וזעקה בעיר • הפרטים (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הפלגים מתאחדים לעצרת אחת: בעקבות ריבוי האסונות בעיר החרדית אלעד, החליטו רבני העיר, הרב שלמה זלמן גרוסמן והרב מרדכי מלכה, לקיים עצרת תפילה וזעקה ברחובה של עיר בהשתתפות תושבי העיר.

העצרת תתקיים ביום חמישי ערב ראש חודש סיון שעה 18:00 בערב, הגברים יתרכזו ברחוב רשב"י בעיר ואילו הנשים תתרכזנה ברחוב פנחס בן יאיר.

המארגנים ביקשו מהתושבים כי הילדים יגיעו לעצרת בליווי הוריהם. העצרת תיפתח באמירת פרקי תהילים, תפילת השל"ה ותפילת מנחה עם סדר יום כיפור קטן.

לקראת סיום העצרת תתקיים אמירת סליחות על פי מנהג כל בני העדות, אמירת 'אבינו מלכנו' וקבלת עול מלכות שמיים.

במודעות שכותרתן "מה לך נרדם, קום קרא אל אלוקיך על חולי עם ישראל ותפילה על חינוך הילדים", נכתב כי העצרת תתקיים "עקב המצב הקשה בעירנו ועל פי הוראות רבני עירנו שליט"א נתאסף כולנו אנשים נשים וטף כאיש אחד בלב אחד לעצרת תפילה וזעקה ברחובה של עיר".

"הננו בקריאת קודש לכל תושבי עירנו היקרים, לב מי לא ירעד הלא למשמע אוזן דאבה נפשנו, על ריבוי המחלות הקשות שפקדו עשרות משפחות יקרות בעירנו ובכל ערי ישראל, הנותנים בצרה גדולה ובסכנת נפשות כפשוטו, מידת הדין מתוחה ואין שום מקרה בעולם", נכתב במודעות.

המארגנים קבעו כי בעלי החנויות יסגרו את שעריהם בזמן העצרת וכי ביקשו הם מתושבי העיר שבכוונתם להשתתף בעצרת לקבל על עצמם קבלה אחת "כל אחד יקבל על עצמו בל"נ חצי יום של תענית דיבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר