פרשת הרב והניצב

מכה לארביב: "הרב פינטו נמצא דובר אמת בפוליגרף"

לאחר שמסר עדות במשך שעות בפני המחלקה לחקירות שוטרים, נערכה לאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בדיקת פוליגרף בכדי לבדוק את אמיתות דבריו, בה נמצא דובר אמת. כך דווח העיתונאי ברוך קרא בערוץ 10. בקהילת "שובה ישראל" אמרו בתגובה: "היה ברור לנו מהרגע הראשון שהאמת של הרב היא האמת היחידה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו (צילום: שובה ישראל)

מכה למנשה ארביב: תפנית נוספת בפרשה שמסעירה את צמרת משטרת ישראל, לאחר שאתמול (שלישי) מסר הרב יאשיהו פינטו עדות במשך עשר שעות והיום המשיך להעיד במחלקה לחקירות שוטרים שבהר חוצבים בירושלים, נערכה לרב בדיקה בכדי לבדוק את אמיתות דבריו, בדיקת פוליגרף, בה הוא נמצא דובר אמת. כך דווח הערב העיתונאי ברוך קרא בחדשות 10.

על פי הדיווח של קרא, "בדיקת הפוליגרף בדקה את ליבת העדות שלו נגד הניצב לשעבר מנשה ארביב. הבדיקה התייחסה לכמה פרטים מהותיים בפרשה, השיחות שניהל הרב פינטו בארבע עיניים עם ניצב לשעבר מנשה ארביב, ההבטחות להעברת הכספים והמידע שקיבל הרב מהחקירות של ארביב". לדברי קרא, מדובר בבשורות רעות שעלולות לסבך את מנשה ארביב עוד יותר בפרשה.

בקהילת "שובה ישראל" אומרים הערב בתגובה לתוצאות בדיקת הפוליגרף כי "היה ברור לנו מהרגע הראשון שהאמת של הרב היא האמת היחידה".

"עכשיו גם מח"ש והפרקליטות מודים בזה. בתחילת השבוע חברת קשת הסירה אף היא מהרשת את תוכנית עובדה נגד הרב שהייתה מלאה בשקרים ופנטזיות. מרגע זה ואילך הרב שב לקהילתו וחוזר לשגרה מלאה. בימים הבאים הכל ידעו מי המאשים ומי הנאשם" הוסיפו בקהילתו של הרב פינטו".

על פי חשד המשטרה, מנשה ארביב, מי שהיה ראש יחידת להב 433, קיבל לינות במלון "מטרו" שבמנהטן, הנחה ברכישת בית בתל - אביב וסיוע כספי חודשי לבנו. עוד חושדת המשטרה כי ארביב זכה לסיוע בהענקת 'גרין קארד' לארה"ב לבנו ולכלתו ובמימון כרטיסי טיסה לבנו וכלתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר