בית וגן: לאחר שעות של מתח וחרדה הילדים שנעדרו נמצאו

שעות של מתח וחרדה עברו על משפחה תושבי שכונת בית וגן בירושלים, לאחר ששני ילדיהם משה ונפתלי נעדרו מאז שעות הצהריים ביום שבת קודש. לבסוף הילדים נמצאו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הילדים הנעדרים (צילום: כיכר השבת)

שעות של חרדה עברו על משפחה תושבי שכונת בית וגן בירושלים עם היוודע כי נעלמו עקבותיהם של משה ונפתלי, שני ילדי המשפחה, מאז שעות הצהרים ביום השבת, וכי כוחות רבים ערכו חיפושים אחריהם עד לשעה אחת אחר חצות הלילה, אז נמצאו בקניון מלחה בעיר.

מאיר אקר, מתנדב זק"א שפיקד על האירוע, סיפר הבוקר (ראשון) ל"כיכר השבת" על החיפושים: "האבא פנה למשטרה וגם אלינו והחיפושים נערכו באופן מצומצם היות ומדובר בילדים כבר גדולים, אבל מייד עם צאת השבת הפעלנו מערכת חיפושים גדולה, הקמנו חפ"ק קרוב לביתם בכשונת בית וגן וגייסנו יותר מ-300 מתנדבים ועוד עשרות תלמידי ישיבה".

"החיפושים נערכו עד לשעה 01:00 בלילה אז הגיע הבשורה שהם נמצאו בריאים ושלמים באזור קניון מלחה כאשר המאבטחים הבחינו בהם והם הזעיקו אותנו והמשטרה והילדים הגיעו לביתם בשלום. כנראה הם הלכו ברגל לקניון מייד עם צאת השבת כי בשעות האלה ראו אותם באזור בית וגן. בהתחלה היה מדובר שהם נמצאים בוואדי סמוך לשם הם אוהבים ללכת". הוסיף אקר.

עם תחילת החיפושים היה חשש לחייהם של השניים, שכניהם יצאו לחיפושים מייד לאחר סעודת השבת עם היוודע דבר החיפושים. אחד השכנים סיפר על כך: "הבנו שהילדים יצאו מהבית ללא שהודיעו להורים להיכן הם יוצאים, ככל שנקפו השעות הבינו ההורים כי משהו לא בסדר קורה וכי ילדיהם לא חוזרים. הם פנו לכל מי שיכול לעזור בחיפושים. פשוט עזבנו הכול כל המשפחה ויצאנו לחפש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות