שוב: נדחה גזר דינו של לופוליאנסקי

גזר דינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי נדחה שוב, זאת לאחר שאושפז בבית חולים. בכך קיבל השופט רוזן את בקשת הפרקליטות שלא לגזור את דינו שלא בפניו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

שופט בית המחוזי בתל אביב, השופט דוד רוזן החליט הבוקר (שני) לדחות את מתן גזר דינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופליאנסקי בשל מצבו הבריאותי ואשפוזו אתמול בבית החולים לאחר דלקת ריאות. בכך השופט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה יש לדחות את מתן גזר הדין בעקבות מצבו הבריאותי.

בתוך כך, פרקליטיו של חבר מועצת עיריית ירושלים לשעבר, אברהם פיינר הגיעו להסכמה עם הפרקליטות לפיה הוא ירצה עבודות שירות במקום מאסר אותו הם דרשו לאורך כל המשפט. הפרקליטות הגיע עימו להסכמה בעקבות מצבו הרפואי.

לטענת הפרקליטות, לופוליאנסקי יוכל לקבל טיפול רפואי הולם גם בין כותלי בית הכלא. כזכור, בדיון לטיעונים לעונשו של לופוליאנסקי ביקשה התביעה עונש מאסר בפועל של כחמש שנים.

עם זאת, באותו דיון כבר רמז השופט כי בכוונתו להקל בעונש של לופוליאנסקי ואברהם פיינר. במהלך הדיון פנה השופט דוד רוזן לתביעה ואמר: "אנחנו רק אנשי חוק? אין אנושיות? הם לא לקחו לכיס. גם בלי המצב הבריאותי שלהם, הייתי סוטה מהמתחם משיקולי צדק. לקראת שולה זקן אתם באים ולקראתם לא", תהה השופט.

לדבריו, "אני לא אוכל לחיות עם מה שביקשתם. קיבלתם כל מה שרציתם. הגיע הזמן לגלות נדיבות ורחמנות לאנשים חולים שלא לקחו לכיסם".

השופט רוזן אמר את הדברים עקב מצבם הבריאותי של השניים והעובדה כי השניים לא לקחו את כספי השוחד לכיסם, כאשר במקרה של לופוליאנסקי, הכספים המדוברים הגיעו לידי ארגון "יד שרה", ואילו פיינר העביר את הכספים למוסדות "בית מלכא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר