הסלמה בירושלים

בדרך לכולל: אברך הותקף בידי נהג משאית בן מיעוטים

שמואל כהן, אברך צעיר בן 21, שהתחתן רק לפני ארבעה חודשים, יצא הבוקר מביתו בשכונת רוממה בירושלים אל הכולל בו הוא לומד, אך בדרך הותקף על ידי ערבי העובד כנהג משאית עליה נרשם שמה של חברת 'מיקי'. הערבי נתן לו אגרוף בפנים, שבר את משקפיו וגרם לו לחבלות בעיניו (חדשות, בארץ)

המשאית (צילום: באדיבות המצלם)

הסלמה בירושלים: סמוך לשעה 09:00 בבוקר (חמישי), שמואל כהן בן 21 שנישא לפני ארבעה חודשים בלבד, עשה את דרכו אל הכולל הסמוך לביתו.

בדרכו אל הכולל הותקף שמואל על-ידי בן מיעוטים העובד כנהג משאית עליה נרשם שמה של חברת 'מיקי'. הוא הכה בו באכזריות בפניו, עד זוב דם.

דורון כהן, אביו של האברך, סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "הבן שלי הלך לכולל בבוקר, כאשר הוא הגיע ל'שערי רווחה' בסמוך למאפיית גרליץ בשכונת רוממה, יצא ערבי ממשאית נתן לו בוקס בתוך המשקפיים וגרם לו לחבלות".

"אזור העין התנפח משום שעדשת המשקפיים נכנסה לו בתוך העין", מספר האבא ומוסיף כי לאחר מכן נהג המשאית נמלט מהמקום.

"המצב מתחיל להסתבך וחבל שזה קורה", מתריע האב וקובל: "מי שצריך לעשות סדר בעניין לא עושים אבל הנה היום זה פגע בי ומחר זה עלול לפגוע בהם".

"אני מרגיש עכשיו על הבשר שלי שקשה לי. עד שלא קיבלתי את זה לא הרגשתי את זה, אבל עכשיו אני מרגיש את הכאב וברוך השם שזה נגמר ככה", מוסיף האב.

דובר מד"א ירושלים מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אדם הותקף ברחוב תובל ופונה במצב קל לבית החולים הדסה עין-כרם בעיר".

אסי אהרוני, דובר משטרת מחוז ירושלים, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מדובר באירוע על רקע סכסוך עסקי. נפתחה חקירה".

שמעון גדמיש, מנהל המחסנים בחברת 'מיקי' אמר בתגובה בשם החברה: "זה לא נהג שלנו, אנחנו עובדים עם סוחר בגוש עציון שזה נהג שלו. זה נקרא חברת עמנואל שרם".

מנהל חברת 'עמנואל' שרם' הכחיש את הטענות המיוחסות לו: "קיבלתי שיחת טלפון בנושא ולשמחתי הרבה אין שום קשר בין הנהג שלי לעניין. הרכב לא שלי. לא נהגים שלי. צר לי על המקרה אבל אין לי קשר. יכול להיות שמדובר ברכב של חברת מיקי, מסתובבים מלא כאלה, אני לא יודע לענות לך על-זה".

מנהל המחסנים בחברת 'מיקי' השיב על כך: "אין לי נהגים בירושלים. אין לי בכלל נהגים ערבים, יש לי נהג אחד בדואי שעובד באזור המרכז. אין לי נהגים ערבים שעובדים בירושלים ואני אומר לך את זה באחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות