צפו: אשת האדמו"ר מבעלזא ניחמה את איריס יפרח

אשת האדמו"ר מבעלזא הגיעה לאלעד ומסרה את תנחומי בעלה לבני משפחת הנער הנרצח אייל יפרח ז"ל. "החיזוק העצום והאחדות הוסיפו זכויות רבות לעם ישראל בשמיים". צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איריס יפרח עם הרבנית מבעלזא (צילום: באדיבות פ.ג)

רצח שלושת הנערים: בשעות הצהריים הגיע הרבנית מבעלזא אל העיר אלעד בכדי לנחם את בני משפחת יפרח היושבים שבעה על רצח בנם אייל הי"ד. הרבנית שרה רוקח נכנסה אל חצר הבית ברחוב רש"י בעיר, והתיישבה לצידה של האם השכולה איריס יפרח.

במהלך שיחת החיזוק, שיגרה הרבנית לבני המשפחה את ברכת התנחומים של בעלה האדמו"ר מבעלזא, וסיפרה כי נשא תפילה במשך כל אותם 18 ימים למענם של הנערים ובני משפחותיהם.

הרבנית מבעלזא הזכירה את "קידוש השם" הגדול שעשו בני המשפחות במהלך כל אותה תקופה קשה, ובירכה כי זכות זו תעמוד לטובת הנרצחים הי"ד.

"החיזוק העצום והאחדות של כלל ישראל הוסיפו בוודאי זכויות רבות לעם ישראל לפני אביהם שבשמיים," אמרה הרבנית והוסיפה: "אנחנו איננו יודעים חשבונות שמיים אולם מוטל עלינו להאמין ולדעת בבירור כי כל מה דעביד רחמנא לטב, גם אם לא תמיד אנו רואים זאת בעיני בשר שלנו".

הרבנית עודדה וחיזקה במשך דקות ארוכות את הגברת יפרח ואת בני המשפחה, ולסיום ניחמה אותם שלא ידעו יותר צער ומכאוב, ושהשמחה תשרה מהיום והלאה במעונם.

חבר מועצת העיר פיני גרוס שליווה את ביקור החיזוק של הרבנית, מספר כי השיחה העניקה עצמה אמונית לבני המשפחה. "הרבנית עודדה בפתגמים ובסיפורי צדיקים כיצד יש להתמודד על פי היהדות עם השבר הנורא והעניקה מעט מזור למשפחה האבלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר