חוששים מנקמה: המשפחות החרדיות של החשודים ברצח אבו חדיר יעברו דירה?

המשפחות החרדיות של החשודים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר חוששות מנקמת ערבים בעקבות הרצח • בין האפשרויות להבטיח את שלומם, הוצע למשפחות לעבור דירה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

המשטרה חוששת כי גורמים קיצוניים ינסו לפגוע במשפחות היהודיות שבניהם חשודים ברצח רצח הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר. גורמים בעיריית בית שמש שבה מתגוררים חלק מהמשפחות, אומרים כי בין ההצעות לביטחון המשפחות עלתה ההצעה כי אלו יעברו דירה באופן זמני.

גורם בעיריית בית שמש, אמר הצהריים (רביעי) ל"כיכר השבת" כי העירייה חוששת מנקמה במשפחות, "אנחנו חוששים מנקמה, וביממה האחרונה נשקלו האפשרויות השונות לאבטחת שלומם של בני המשפחה מכל המבחינות", בין אותם אפשרויות הציעה העירייה כי "המשפחות יעזבו את העיר לבינתיים".

הגורם אומר כי החשש נובע בעיקר מכך שבימים הקרובים באם יותרו פרטיהם לפרסום - יתקיימו הפגנות מסיתות מתחת בתי המשפחות: "אל בית המשפחות צפויים להגיע כלי תקשורת רבים ואנשי שמאל, והמצב לא נעים ולא קל. אנחנו חוששים שיתקיימו הפגנות מחוץ לביתם ושם יהיו קריאות מסיתות נגד המשפחות עצמם ובדברים האלה אסור לקחת סיכונים".

בהתייחסו למצב המשפחתי של המשפחות אמר הגורם: "המשפחות נמצאות במצב נפשי לא קל, ולא קל להם להתמודד. קיבלנו את השיקולים המקצועיים שלאגף הרווחה וסיוע פסיכולוגי".

מתי רוזנצוויג, דובר עיריית בית שמש, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בדיון שכינס ראש העיר הרב משה אבוטבול עם מפקד משטרת בית שמש ואנשי המקצוע בעירייה מתחומי הרווחה והחינוך, בד בבד עם הוקעת המעשה הנורא והמזעזע, עלה גם הצורך בהבטחת שלומם הפיזי והנפשי של משפחת החשודים, שהינה משפחה יקרה ותמימת דרך אשר קרס עליהם עולמם בין רגע, ונדונו מספר אפשרויות שונות, אשר מטעמים מובנים איננו יכולים לפרסמם בתקשורת".

ששת החשודים נעצרו במהלך שבת וראשון בחשד למעורבות בחטיפה וברצח. מהחקירה עולה כי הם תכננו מראש את הרצח, הגיעו לבית חנינא ביום רביעי לפנות בוקר, חטפו את אבו חדיר ורצחו אותו. הראיה המרכזית שבידי המשטרה היא המכונית שבה הם השתמשו לחטיפה.

גופתו השרופה של אבו חדיר נמצאה ביער ירושלים, ובעקבותיה פרצו מהומות שנמשכות גם בימים אלו. התובע הכללי הפלסטיני טען כי ממצאי הנתיחה העלו כי הוא נשרף למוות בעודו בחיים.

שלושה מההחשודים ברצח הודו במעשה הקשה ואף שחזרו את הרצח בתחילת השבוע. השלושה שחזרו את הרצח מאז החטיפה משועפט ועד לזירה בה נמצאה הגופה ביער ירושלים בשכונת גבעת שאול בירושלים.

הפריצה בחקירה החלה כאשר אחד החשודים נשבר בחקירת המשטרה והודה במעשה תוך כדי שהוא מפליל את חבריו לרצח הנער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר